„Pagal Reklamos įstatymą bendrovės reklamoje pateikta neišsami informacija, tačiau man keisčiausia, kad „flyLAL-Lithuanian Airlines“ (FL) pažeidė ir nuo vasario 1 d. įsigaliojusį Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojų atžvilgiu įstatymą“, – antakius raukia Lietuvos vartotojų teisių apsaugos tarybos vadovas Feliksas Petrauskas.

„Už 50 Lt galima rasti skrydžių į Rygą ir Taliną. Į Larnaką ar Barseloną už tiek nenuskrisite. Mes tik informuojame, kad ir į ten yra skrydžių“, – telefonu porina FL vadybininkas.

„Pigių bilietų yra. Nors jie greitai išperkami, kartais kol reklamos dar tik pradedamos transliuoti, didelė bilietų dalis jau būna parduota. Pirmadienį bilietų mūsų siūlomomis kainomis tikrai buvo“, – mėgina įtikinti FL generalinis direktorius Tadas Pukšta. Jo teigimu, skrydžių bendrovių kainodara paremta tuo, kad reklamuojami pigiausi bilietai, kurie ganėtinai greitai parduodami.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją