Šiame projekte pirmą kartą Lietuvoje bus diegiamos tokio dydžio teritorijos vaizdo stebėjimo sistemos, veikiančios IP (interneto protokolo) technologijos pagrindu. Šie technologiniai sprendimai užtikrins saugų bei sklandų traukinių tranzitą Lietuvos teritorijoje.

UAB „Fima“ pasirašė sutartį su Policijos departamentu prie LR Vidaus reikalų ministerijos (toliau – PD prie VRM) dėl pirmojo ilgalaikio projekto etapo, kuris bus įgyvendintas iki šių metų birželio. Tranzitinių traukinių tarpinėse geležinkelio stotyse ir prie Vokės tilto bendrovė atliks darbų už 4,8 milijonus litų, bus diegiama moderniausia IBM programinė ir kompiuterinė įranga.

"Svarbūs geležinkelio objektai ar kelio ruožai bei jų teritorijos (perimetras) bus stebimi visą parą, naudojamos ne tik įprastos, bet ir IR jautrios vaizdo kameros, skirtos geresniam matymui nepakankamo apšvietimo sąlygomis. Kameros užtikrins, kad žmogus būtų matomas visu ūgiu, atpažįstamas iš rūbų ir veido. Taigi, galima drąsiai teigti, kad policija turės labai tikslius pažeidėjo duomenis, taip pat informaciją apie pažeidimo vietą ir tai gerokai palengvins pareigūnų darbą“, – teigia „Fima“ Apsaugos sprendimų departamento direktorius Giedrius Zaicevas.

Vaizdo kamerų užfiksuota informacija bus siunčiama į centrinius valdymo postus Vilniaus ir Kauno transporto policijos komisariatuose, atsakingiems Valstybės sienos apsaugos tarnybos bei „Lietuvos geležinkelių“ padaliniams. Naudojant šią technologiją, vaizdo informacija siunčiama ir apdorojama kompiuteriniais tinklais.

Policijos departamento Viešosios policijos valdybos viršininko Algimanto Varnelio teigimu, tranzitinių traukinių kelių apsauga labai aktuali, nes Lietuvą nuolat pasirenka nelegalūs migrantai, todėl reikia užtikrinti labai gerą ne tik sienų, bet ir tranzitinių traukinių „koridorių“ apsaugą. Tuo pačiu – ir nepertraukiamą tranzitinių traukinių judėjimą. Nuo šiol, esant galimybei itin kokybiškai užfiksuoti vaizdą, bus galima labai greitai identifikuoti asmenis, kurie sumanytų nelegaliai išlipti iš traukinių ar iš jų ką nors išmesti.

Dalis teritorijų, kuriose sustoja arba per kurias lėtai važiuoja tranzitiniai keleiviniai traukiniai, bus aptvertos tvora, jose bus panaudotos ir elektroninės perimetro apsaugos priemonės. Daug dėmesio skirta Vokės tilto stebėsenos ir saugumo įrenginiams – tiltai bus apsaugoti ne tik vaizdo kameromis, specialiomis tvoromis, bet ir sensoriniais kabeliais, fiksuojančiais mėginimus patekti į saugomą teritoriją.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją