Tiesa, Detroite japonai pristatė Amerikos rinkai skirtą „Mazda RX-8“ modelį. Europietiškas automobilio variantas, kurio debiutas įvyks kovą Ženevos (Šveicarija) parodoje, bus kitoks. Tačiau esminių skirtumų tarp Amerikos ir Europos rinkoms skirtų automobilių būti neturėtų.

Atnaujindami keturvietį, keturių durų „Mazda RX-8“ kupė, japonai padailino abus buferius, priekinius ir galinius žibintus, padidino dujų išmetimo antgalių skersmenį bei sukūrė naujo dizaino lengvojo lydinio diskus. O dėl patobulintų galinių durų, kurios dabar atsidaro plačiau, suaugusiems žmonėms bus lengviau įlipti ir išlipti iš automobilio.

Yra keletas pakeitimų ir „Mazda RX-8“ salone. Čia dizaineriai padailino centrinę konsolę, prietaisų skydelį, vairą bei patobulino priekinių ir galinių sėdynių formą. Beje, priekinės sėdynės, pasak japonų, dabar kur kas geriau prilaiko kūną įveikiant posūkius.

Kaip ir iki šiol, po „Mazda RX-8“ variklio dangčiu bus montuojamas vienas iš dviejų rotorinių variklių. Tačiau silpniausio motoro galia yra padidinta nuo 192 iki 212 AG. Antrojo variklio galia liks tokia pati. Ji siekia 232 AG.

Beje, „Mazda RX-8“ rotorinis variklis turi dvi degimo kameras, kurių kiekvienos tūris siekia po 0,654 l. Kitais žodžiais tariant, tiek silpnesnio, tiek galingesnio variklio bendras litražas yra tik 1,3 l.

Primename, kad „Mazda RX-8“ prekyboje pasirodė dar 2003 metais. Per šiuos penkerius metus visame pasaulyje jau yra parduota 167 tūkstančiai šių kupė automobilių.

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Autotau.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją