G.Neniškis džiaugėsi, jog pastaruoju metu miesto gatvėse puikios eismo sąlygos, nėra didesnių spūsčių, o autobusai mažiau nukrypsta nuo tvarkaraščio.

Šį žiemos sezoną Klaipėdos keleivinis transportas dar apskritai nepatyrė įprastų techninių nesklandumų, kurie dažni kiekvieno sezono metu.

Pasak G.Neniškio, didesnių bėdų paprastai atsiranda temperatūrai nukritus iki 20 laipsnių šalčio. Tada padidėja ir kuro sąnaudos, nes tenka naktį šildyti autobusų variklius, kad šie rytą būtų paruošti išvažiuoti į darbą. Kitos uostamiestyje keleivius vežančios įmonės „Gintarinis vairas“ darbas taip pat nesutriko. Pasak direktoriaus Raimondo Žeimio, penktadienio rytą nepavyko užvesti tik vieno autobuso. Oras šiuo metu pakankamai sausas, didesnių problemų atsiranda tik jei yra drėgna.

Degalų sąnaudos žiemą padidėja, nes juos papildomai tenka naudoti autobusą tiek užvedant, tiek vežant keleivius.

Paprastai šaltuoju metų laiku kuro sąnaudos padidėja trimis ketvirtadaliais.

Transporto įmonių vadovai tvirtino, jog savaitgalį pranašaujamos pūgos, todėl autobusų darbas labai priklausys nuo to, kaip bus nuvalyti keliai.

Techninę pagalbą kelyje teikiančios įmonės „Priekabos“ direktorius Petras Sadauskas stebėjosi, jog palyginti su ankstesnėmis žiemomis, dabar padėti prašančių vairuotojų – labai nedaug. Vakar sulaukta tik keturių iškvietimų nugabenti transporto priemones į autoremonto dirbtuves.

Automobilių priežiūros centrui „Autoaibė“ vadovaujanti Sandra Matulionienė teigė, jog tiek vakarykštė diena, tiek visa savaitė beveik niekuo neišsiskyrė. Jos manymu, tokia oro temperatūra dar nėra kritinė ir dauguma vairuotojų linkę patys susitvarkyti smulkius techninius nesklandumus. Pašalus dažniau į centrą kreipiasi dujinę įrangą turinčių automobilių savininkai.

S.Matulionienė pastebėjo, jog centro parduotuvėje labai smarkiai padidėjo prekyba naujais akumuliatoriais – tikriausiai vairuotojai nusprendė apsidrausti iš anksto ir įsigyti patikimesnius energijos šaltinius.