Susumavus galutinius rezultatus paaiškėjo, kad naujasis „Fiat 500“ surinko 385 balsus iš 580 galimų. Antroje vietoje likusi „Mazda 2“ surinko 325, o trečią vietą iškovojęs „Ford Mondeo“ - 202 balsus.
Finaliniame etape „Fiat 500” užnugaryje liko ir „Kia Cee’d“, „Peugeot 308“, „Nissan Qashqai“, „Mercedes-Benz C-class“.
Šią vasarą vos 3,55 m ilgio „Fiat 500“ buvo įvertintas penkiomis „Euro NCAP” saugumo žvaigždutėmis, o rudenį triumfavo prestižiniuose „EuroCarBody 2007“ geriausio kėbulo apdovanojimuose, nurungęs 11 kandidatų iš Japonijos, JAV, Europos ir Rusijos.
Visi pristatomo „Fiat 500“ varikliai - du benzininiai 1,2 l 69 AG, 1,4 l 100 AG bei 1,3 l 75 AG dyzelinis „Multijet” agregatas „Euro 5” normatyvus aplinkos taršai atitinka dviem metais anksčiau, nei to reikalaujama.
Gamintas 1957-1977 m ir sugrįžęs po 50 metų, „Fiat 500” jau sulaukė ažiotažo: per keturis mėn. nuo jo pasirodymo jau sulaukta daugiau nei 105 tūkst. užsakymų, ir tai vien tik pirmosiose dviejose šalyse, kur šis naujas modelis buvo pristatytas - Italijoje ir Prancūzijoje. Vokietijoje vos per kelias savaites nuo pristatymo pradžios taip pat jau surinkta 6300 užsakymų.
„Fiat Auto S.p.A.” atstovė Lietuvoje UAB „Autobrava” planuoja, kad naujam gyvenimui prikeltas „Fiat 500“ Lietuvoje pasirodys 2008-ųjų pavasarį ir kainuos nuo 36 tūkst. Lt.
„2008 metų automobilio“ titulo įteikimo ceremonija įvyks kitų metų sausio 28 dieną Berlyne, Vokietijoje.