Praėjusį šeštadienį apie 21 valandą anoje marių pusėje buvę keleiviai laukė kelto, vildamiesi, kad atplauks keltas „Nida“, kurio salone galės pasišildyti.

Tačiau vietoje „Nidos“ atplaukė senasis keltas „Žalgiris“. Įlipusių į keltą žmonių laukė dar viena staigmena – keleivių salono durys buvo užrakintos.

Bendrovės Smiltynės perkėla direktorius Algirdas Žukauskas nustebo išgirdęs, kad per šalčius keleivių salonas buvo laikomas užrakintas.

„Galbūt salonas buvo užrakintas tik iš vienos pusės, o kita buvo atidaryta? Bet kuriuo atveju, tame salone, kurio sienos yra metalinės, dar šalčiau negu lauke“, – pastebėjo A.Žukauskas.

Direktorius žadėjo, kad žiemą keleivių nekels senasis, o tik naujasis keltas. Senajam kelti keleivius žiemą bus leista nebent kai bus geri orai.

Šią savaitę atliekama kelto „Nida“ techninė patikra, todėl jis neplaukioja.

Keleiviams jau dabar reikėtų atkreipti dėmesį ir į pasikeitusį keltų grafiką.

Jau nuo lapkričio naktį iš Klaipėdos keltas kels tik iki 00.30, o iš Smiltynės – iki 00.50 val. nakties.

Iki šiol buvusio vėliausio antrosios valandos reiso nebebus.

Šio nakties reiso nuspręsta atsisakyti, nes jis buvo visiškai nuostolingas.

„Net vasarą, kai būdavo per marias perkeliama daugiausiai žmonių, antrą nakties perkeldavome vos vieną ar du automobilius. O kelto reiso savikaina į abi puses yra 600 litų“, – aiškino direktorius.

Nepaisant to, kad keltas nekels, naktimis dirbs budinti brigada, kuri prireikus perkels specialiųjų tarnybų arba neringiškių automobilius, jei šie apie būtinybę keltis per marias įspės savivaldybę.