Pirmi du etapai vyko spalio 6 dieną Tauragėje ir spalio 13 dieną Telšiuose. Konkurso dalyviai suvažiavo iš visos Lietuvos – Klaipėdos, Vilniaus, Kauno, Panevėžio, Radviliškio, Marijampolės, Šiaulių, Kretingos, Mažeikių, Kėdainių ir, žinoma, Tauragės ir Telšių miestų.

Kiekvieno atrankinio etapo pradžioje pretendentų laukė nelengvas teorinis egzaminas ir 20 minučių skirto laiko atsakyti į 30 klastingų klausimų. Klydo daugelis, tačiau buvo ir stebinančiai gerų automobilių technikos, eismo ar sporto žinovų.

Toliau vairuotojai keliavo konkurso labirintais – dalyviai turėjo pateikti savo automobilius techninės apžiūros specialistams bei įveikti sudėtingą figūrinio vairavimo trasą. Pasak techninės apžiūros specialistų dauguma dalyvių automobilių buvo tvarkingi, tačiau mažų trūkumų buvo rasta.

Figūrinio vairavimo trasoje buvo nelengva net ir patyrusiems vairuotojams. Sėdus prie naujo „Honda Civic“ vairo reikėjo tiksliai pastatyti automobilį priekiu bei galu į garažą, sustoti ankštoje stovėjimo vietoje ir šiek tiek palenktyniauti slalomo atkarpoje. Kiekvienas kliudytas barjeras žlugdė svajones apie finalą. Vis tik 18 vairuotojų, po 6 iš kiekvieno atrankinio etapo, tą patį spalio 20-osios dienos šeštadienį suvažiavo susirungti tarpusavyje.

Finalas Panevėžyje prasidėjo įsidienojus, o susirinkusiems sveikinamąjį ir padrąsinantį žodį tarė tradicinis konkurso finalų vedėjas, komiškas personažas – inspektorius Žiguliovskis. Jis specialiai šia proga finalistams atvežė ir savo žigulį. Viena iš finalinių rungčių – žiguliu su priekaba įveikti figūrinio vairavimo trasą. Šioje rungtyje sunkiausia buvo atbulam su priekaba įvažiuoti į „garažą“.

Antrojoje finalo rungtyje dalyviams teko greitai persiorientuoti prie žymiai didesnių gabaritų automobilio - kemperio.

Trečioji – viena svarbiausių finalui, o taip pat ir kiekvienam vairuotojui - užduočių buvo Kelių Eismo Taisyklių žinių patikrinimas. Dalyviams teko iš naujo laikyti KET teorijos egzaminą.

Ketvirtoji užduotis buvo įslaptinta iki pat jos pradžios, o joje dalyviams teko vairuoti itin tiksliai, tačiau nebūtinai greitai. Mat jos metu dalyviai turėjo įveikti trumpą slalomą, jo pabaigoje viena ranka pasemti puodelį vandens ir, kita ranka vairuojant, apvažiuoti dar keletą barjerų, o vandens likutį išpilti į stiklinę su užbrėžta 350 mililitrų riba.

Ir taip keletą kartų, kol 350 mililitrų riba būna pasiekta. Skirtumas toks, kad lėtesniems ir tikslesniems vairuotojams užpildytį talpą užteko dviejų puodelių pasėmimų. O greitesniems tai daryti teko tris kartus, juk greičiau važiuojant, daugiau vandens iš puodelio išsiliedavo ant žemės.

Įveikus visas finalo rungtis išaiškėjo geriausieji iš geriausiųjų. Pirmąją vietą ir „Geriausioj Lietuvos Vairuotojo 2007“ titulą iškovojo Arūnas Puskunigis iš Kauno, neretai pats teisėjaujantis įvairaus masto lenktynėse.

„Drąsiai galiu pasakyti, kad man tiesiog pasisekė, juk visi finale susirinkusieji yra tikrai stiprūs, įgudę ir geri vairuotojai. Tikiu, kad ir visoje Lietuvoje vairuotojų lygis ir kultūra po truputį auga. O kol kas linkiu visiems vairuotojams kartais susidarančias avarines situacijas spręsti ne pykčio, o tolerancijos, pakantumo ir pedalų bei vairo pagalba“, - linkėjo nugalėtojas A. Puskunigis.

Antrąją vietą užėmė Donatas Micevičius iš Šiaulių, trečiąją – Kęstutis Taškūnas iš Vilniaus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją