Specialistai neslepia, kad senasis Vilijampolės tiltas šiuo metu yra itin prastos būklės. Piko metu susidarius transporto spūstims tiltas ima net siūbuoti.

Spalio pradžioje buvo planuota tiltą uždaryti rekonstrukcijai, tačiau tapo aišku, kad remonto darbai prasidės ne anksčiau nei vasario mėnesį.

„Buvo paskelbtas atviras konkursas ir mes gavome vieną pasiūlymą. Dabar šis pasiūlymas nagrinėjamas ir dar nėra viešųjų pirkimų komisijos sprendimo dėl nugalėtojo patvirtinimo. Kada pradėsime darbus priklausys nuo to, kada pasirašysime sutartį su rangovu. Šiuo metu rangovo mes dar nežinome", - sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos Komunalinių statinių priežiūros poskyrio vedėjas Valius Knokneris.

Prieš metus paskaičiuota, kad tilto rekonstrukcija kainuos apie 16 mln. Lt. Šios dienos kainomis rekonstrukcija pabrango iki 18 mln. Lt.

Uždarius tiltą rekonstrukcijai neabejotinai iškils rimtų eismo problemų, kurios antradienį aptartos Kauno miesto saugaus eismo komisijos posėdyje.

Pagrindinis krūvis teks Varnių tiltui, o Jonavos gatvėje bei kitose vietose planuojama įrengti laikinus šviesoforus.

„Dabar priimti pirminiai sprendimai. Be abejo, reikės laikinų šviesoforų, reikės atlikti ženklinimo bei kitus darbus. Laukia galybė darbų. Reiktų bent 5-6 šviesoforų, kad eismas vyktų sklandžiai, tačiau neaišku ar tam bus pakankamai lėšų", - sakė Kauno m. VPK Eismo priežiūros tarnybos vyresnysis specialistas Linas Gudonis.

Uždarius Vilijampolės tiltą planuojama nutiesti naujas troleibusų linijas. Kauno valdininkai tikina, kad Vilijampolėje ir toliau kursuos troleibusai.

„Bus atliktos troleibusų linijos korekcijos. Šiuo metu atliekami projektavimo ir pasirengimo darbai. Iki Vilijampolės tilto uždarymo linijos korekcijos darbai tikrai bus atlikti. Bus nutiestos papildomos atkarpos sujungiant Neries krantinę su Varnių tiltu, papildomos jungties reikia Tvirtovės al. ir Sukilėlių prospektui. Taip pat reikės sujungti Radondvario plentą ir Jurbarko gatvę. Šios jungtys daromos ne tik dėl tilto uždarymo – jos reikalingos tinklo eksploatacijai. Taip pat bus koreguojami autobusų maršrutai", - sakė Kauno savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Troleibusų linijos korekcija kainuos apie 700 tūkst. Lt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją