Pasak Lietuvos jūrų laivininkystės technikos direktoriaus Viktoro Čepio, jame dalyvavo pirkėjai iš Sirijos, Panamos, Kinijos ir Vokietijos. Didžiausią kainą, gerokai viršijančią startinę – 2 milijonus dolerių, pasiūlė Panamoje registruota Ukrainos kompanija.

„Prieš savaitę Iljičiovsko uoste Ukrainoje Lietuvos įgula naujiesiems šeimininkams perdavė motorlaivį „Kapitonas Kaminskas“. Dabar vyksta laivo išregistravimo iš Lietuvos jūrų laivų registro procedūra. Tikimės, kad dabartinė didelė balkerių paklausa laivų rinkoje mums padės sėkmingai parduoti senojo laivyno likučius – motorlaivius „Kapitonas Domeika“, „Kapitonas Serafinas“ ir „Kapitonas Stulpinas“, - naudingu sandoriu džiaugėsi V.Čepys.

Metų pradžioje Lietuvos jūrų laivininkystė pardavė 30 metų balkerius „Kapitonas Šimkus“ ir „Kapitonas A.Lučka“, o vietoje jų įsigijo modernius sausakrūvius „Clipper Falcon“ ir „Clipper Eagle“, neseniai pavadintą „Deltuva“.

Lietuvos jūrų laivų registre rugpjūčio 1 dieną buvo 24 transportiniai refrižeratoriai, 33 krovininiai laivai, 4 balkeriai, 5 keltai, 2 tanklaiviai, taip pat 76 žvejybos traleriai, 12 vilkikų ir 14 specialiosios paskirties laivų. Bendras laivų su Lietuvos vėliava tonažas 483 962 tonos.