„Continental GT Speed“ nuo paprasto „Continental GT“ skiriasi vos keliomis dizaino detalėmis. Naująjį žvėrį nuo donoro galima atskirti tik pagal padidintas apatines oro įsiurbimo angas bei vertikaliau įtaisytas radiatoriaus groteles, kurios taip pat pagerina oro įsiurbimą.

Be to, itin greitas ir galingas „Continental GT Speed“ yra „apautas“ gerokai platesniais, 20 colių lengvojo lydinio diskais su „Pirelli“ padangomis. Iš galo automobilius galima atskirti tik pagal gerokai storesnius dujų išmetimo antgalius.

Techninės abiejų automobilių charakteristikos taip pat skiriasi vos keliais parametrais, tačiau būtent jie naujajam „Continental GT Speed“ ir suteikia išskirtines sportines savybes. Pirmiausiai - tai pakaba. Ji yra gerokai kiečiau sureguliuota, todėl užtikrina puikų „GT Speed“ valdymą.

Antras, daugiausia susižavėjimo keliantis dalykas slypi po variklio dangčiu. Čia gamintojai įtaisė 12 cilindrų, 6,0 l 610 AG benzininį variklį su dviejomis turbinomis, kurio sukimo momentas siekia net 750 Nm esant vos 1750 aps./min.

Nenuostabu, kad su tokiu varikliu „Continental GT Speed“ 100 km/h greitį pasiekia vos per 4,5 sek., o nuo 80 iki 120 km/h greičio įsibėgėja per 3 sekundes.

Kita vertus, „GT Speed“ apetitu degalams nesiskundžia. Mieste automobilis sunaudoja 25,3, o užmiestyje – 11,6 litro benzino. Vidutinės degalų sąnaudos siekia 16,6 l.

Šaltinis
Portalo "Autotau.lt" informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško portalo sutikimo neleidžiama.
Autotau.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją