Sprendimo projekte numatyta nuo 90 centų iki 1,1 lito pabranginti vienkartinius troleibusų ir autobusų bilietus, nuo 1,5 iki 2 litų - mikroautobusų. Pastaruoju metu vairuotojai skundėsi, kad vis daugiau keleivių bilietus perka ne kioskuose, o transporto priemonėse.

“Vairuotojams - tai papildomas krūvis. Be to, sunku laikytis grafikų, todėl siūlome, kad troleibusuose ir autobusuose perkant bilietą už jį reikėtų mokėti 1,5 lito”, - sakė Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Bendras mėnesinis bilietas ne tik nepabrangs, bet ir šiek tiek atpigs. Dabar jis kainuoja 55 litus, o nuo lapkričio - 50 litų.

“Tačiau panaikinsime atskirus troleibusų ir autobusų mėnesinius bilietus. Esame apskaičiavę, kad, padidinus kainas, jie kainuotų beveik tiek pat, kiek ir bendras bilietas. Ateityje, kai bus įdiegta elektroninio bilieto sistema, keleiviai su vienu bilietu galės keliauti su persėdimais”, - sakė vedėjas.

Paklaustas, ar naujoms bilietų kainoms pritaria mikroautobusų vežėjai, P.Keras teigė, kad apie trečdalis įmonių, kurioms priklauso apie 60 procentų transporto priemonių, pačios prašo pakelti kainas.

“Likę vežėjai kol kas savo nuomonės neišsakė. Tačiau legaliai perkant kurą, mokant mokesčius ir atlyginimus mikroautobusų firmoms su dabartiniais tarifais išsilaikyti sunku. Prieš trejus metus Kaune važinėjo apie 600 mikroautobusų. Dabar jų liko tik 360. Šiemet jau teko panaikinti keturis maršrutus”, - sakė valdininkas.

Transporto skyriaus specialistai kasmet apskaičiuoja vieno kilometro kainą. Atsižvelgiama į šalies darbo užmokesčio rodiklius, kuro kainas ir infliaciją.

“Dar pernai teikėme analogišką pasiūlymą, kad reikia bilietų kainas padidinti 10 procentų. Tačiau tuomet politikai šį klausimą išbraukė iš darbotvarkės. Ar tai susiję su praėjusiais rinkimais? Nekomentuosiu. Tiesiog toks buvo politinis sprendimas”, - teigė P.Keras. Šiemet viešojo transporto subsidijoms numatyta skirti apie 24 milijonus litų.