Pasak VSA pranešimo, matomumą gerinanti juosta atspindi nuo šviesos šaltinio krentančią šviesą. Ši juosta, pritvirtinta prie transporto priemonės galo ir šonų, leidžia vairuotojui ir eismo dalyviui pamatyti sunkvežimį kelyje ir įvertinti, kokio ilgio bei aukščio jis yra.

„Būti geriau pastebimiems tamsiu paros metu mus paskatino nuolat blogėjantys autoįvykių statistikos duomenys. Investuodami į tokias aktyvaus saugumo priemones mes ne tik sumažiname savo darbuotojų profesinę riziką, bet ir atkreipiame kitų eismo dalyvių dėmesį į savo transporto priemones“, - sako bendrovės generalinis direktorius Robertas Norkus.

Lietuvos vairuotojų sąjungos tyrimai rodo, jog tamsiuoju paros metu, rizika pakliūti į nelaimingą atsitikimą tiek pėstiesiems, tiek dviratininkams padidėja keletą kartų. Daugiau nei pusė pėsčiųjų ir kas penktas dviratininkas žūva arba sužeidžiamas tamsiuoju paros metu, arba esant prieblandai.

Taip nutinka dėl to, kad tamsiu paros metu žmogaus regėjimo geba atitinka tik vieną dvidešimtąją visos regėjimo gebos dienos metu. Blogas matomumas dažnai tampa pagrindine autoįvykių keliuose priežastimi.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją