Kairioji dabartinio uosto dalis priklauso savivaldybės bendrovei „Neringos komunalininkas“. Jos direktorius Arūnas Burkšas teigė, kad prieplaukoje bus įrengti plaukiojantys pirsai. „Prie jų prisišvartavusių laivų įgula civilizuotai galės naudotis elektra, vandeniu“,- teigė jis.

Jeigu bus atidaryta siena su Rusija turistiniams laivams, bus reikalinga muitinė. Numatoma, kad ji galėtų steigtis centrinėje prieplaukos dalyje. Ten taip pat bus įkurta keleivių laukimo salė, įrengtos papildomos patalpos jachtininkams, viešbutis, ilgalaikio poilsio apartamentai, restoranas.

Dešinėje uosto pusėje planuojama griauti šiandien stovinčius pastatus ir statyti naują jų kompleksą pramoginiam uostui. Šioje vietoje verslininkai steigs kavines, restoranus, vandens dviračių nuomos punktus.

Šiuo metu yra formuojamos uosto ribos. Tada bus prašoma leidimo pradėti statybas. Jau yra parengtas Nidos uosto detalusis planas. Buvo numatytas sklypas ir degalinės statybai. Joje jachtos bei kiti mažieji laivai galėtų pasipildyti degalų. Tačiau iki šiol neatsirado norinčiųjų šią degalinę statyti.

Birželį bus žinoma tiksli uosto vieta Juodkrantėje. Manoma, kad jis bus miestelio centre. Ją norėta statyti Gintaro įlankoje. Tačiau tam pasipriešino Kuršių nerijos nacionalinio parko administracija. Šioje įlankoje norima steigti archeologijos muziejų.

Vakar Neringoje lankėsi INTERREG III A projekto „Trys uostai“ partneriai Lenkijos miesto Krynica Morska atstovai. Jie su projekto Lietuvoje vykdytojais - Neringos savivaldybe aptarė, kas bus daroma Nidos ir Juodkrantės uostuose.

Projekto koordinatorė Lietuvos pusėje Valentina Burkšienė teigė, kad negalima numatyti, kada šie uostai bus atnaujinti.

Planuojama, kad abiejų uostų projektai bus įgyvendinti vėliausiai iki 2013 metų.