Numatoma, kad įdiegus e. bilietą, paviljonuose įsižiebs švieslentės, kuriose bus skelbiama informacija apie transporto atvykimo laiką, galimą vėlavimą, situaciją kelyje.

DELFI žiniomis, pagal savivaldybės pasirašytą sutartį su prancūziško kapitalo UAB „JCDecaux Lietuva“, Vilniaus centrinėje dalyje atsiras apie 150 transporto laukimo paviljonų. Juose siūloma įrengti ne tik taksofonus, bet ir viešus interneto prieigos taškus.

Kuriose vietose atsiras pirmosios stotelės, kol kas neskelbiama. Paviljonų kaina taip pat vadinama komercine paslaptimi. Kol su savivaldybe nėra pasirašyti sutarties priedai, UAB „JCDecaux Lietuva“ sandorio detalių nekomentuoja.

Pasak savivaldybės atstovų, pasiūlymą įrengti naujo pavyzdžio paviljonus savivaldybei teikė pati įmonė. Jį svarstė derybinė darbo grupė, kuriai vadovavo administracijos direktoriaus pavaduotojas Algimantas Juocevičius. Sprendimą pasirašyti sutartį su „JCDecaux Lietuva“ patvirtino miesto taryba.

„Miestui šie paviljonai nekainuos. Juos statanti įmonė už tai gaus teisę paviljonuose įrengti reklamą. Taip transporto laukimo stotelėse daroma ir dabar“, - DELFI sakė Vilniaus savivaldybės Ekonomikos departamento Verslo ir paslaugų skyriaus vedėjo pavaduotoja Virginija Skirienė.

Konkurso nebuvo

Pasiteiravus, ar buvo daugiau įmonių, norinčių atnaujinti transporto laukimo stoteles, ar savivaldybė rinkosi iš vienos, DELFI kalbinti savivaldybės atstovai sakė, jog tai buvo įmonės pasiūlymas, tačiau „faktiškai daugiau iniciatyvos rodė Miesto plėtros ir Energetikos departamentai, kadangi mieste didelis trūkumas laukimo stotelių, taip pat buvo noras jas keisti į estetiškesnes“.

Paviljonai, sukurti pagal žymaus architekto ir dizainerio N.Fosterio projektą, bus šiuolaikiško dizaino, pagaminti iš skaidraus stiklo, lengvų, pilkšvos aliuminio spalvos konstrukcijų. Kol kas tokių paviljonų nėra nė vienoje Pabaltijo šalyje.

Miesto vietose, kur didesnė tikimybė, jog transporto laukimo stotelės gali būti niokojamos vandalų, planuojama įrengti antivandalinius paviljonus, o ten, kur būriuojasi daug žmonių – dvigubus.

Šiuo metu derinama, kokiose vietose ir kokiais terminais jie turėtų būti baigti.

"JCDecaux" internete prisistato kaip antra pagal dydį lauko reklamos bendrovė pasaulyje, rinkos lyderė Europoje ir didžiausia lauko reklamos operatorė Kinijoje.

Grupės akcijos kotiruojamos "Euronext" biržoje Paryžiuje.

Grupėje dirba daugiau nei 7900 darbuotojų, įmonės padaliniai įsteigti 48 pasaulio šalyse. Įmonės klientai gali reklamuotis daugiau nei 3400 pasaulio miestų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją