Šią kelionę organizavusios turizmo bendrovės „Novaturas“ marketingo ir viešųjų ryšių direktorė Brigita Sabaliauskaitė teigia, kad užsakomuosius „Novaturo” skrydžius vykdo aviakompanija „Aurela”. „Novaturo” duomenimis, iš Odesos į Vilnių Lietuvos futbolo rinktinę turėjusiame parskraidinti aviakompanijos „Aurela” lėktuve trečiadienį apie 22 val. vakaro buvo pastebėtas gedimas, kuris buvo pašalintas ketvirtadienį apie 10 val. ryto.

Anot B. Sabaliauskaitės, skrydis užtruko dėl lėktuvo gedimo ir ilgai negauto Ukrainos civilinės aviacijos administracijos leidimo kilti. B. Sabaliauskaitė sako, kad abu trukdžiai priskiriami prie force majeure (nenumatytų - DELFI) aplinkybių.

Nepatogumus kompensuos papildomomis ekskursijomis

„Novaturo“ duomenimis, tarp 149 skrydžio laukusių keleivių buvo vienas kūdikis, o DELFI žiniomis, tarp užstrigusių turistų buvo apie 30 latvių – jie į oro uostą atvyko naktį. Pavargę, alkani ir pikti latviai prašėsi savo šalies diplomatų pagalbos.

Kaip teigė vienas iš oro uoste užstrigusių keleivių, 8 val. ryto jiems buvo pasakyta, kad lėktuvas pakils po valandos, vėliau – po dviejų ir t.t. Vėliau žadėta, kad lėktuvas pakils 15.30 val., tačiau numatytą valandą vėl nepakilo.

„Kelionių organizatoriai sako, kad Ukrainoje sugedo lėktuvas, turėjęs mus nugabenti į Egiptą. Mes patys išsiaiškinome, kad geriausiu atveju išskrisime tik 19 val., kuomet iš Egipto atskris kitas „Aurelos“ lėktuvas. Tačiau šito mums nepatvirtina, todėl negalime važiuoti namo ar į miestą, sėdime oro uoste“, - DELFI dieną pasakojo į Egiptą susiruošęs Giedrius.

Jo teigimu, visi neįvykusio reiso keleiviai ryte gavo po 25 litų vertės kuponus, už kuriuos oro uoste galėjo įsigyti maisto. Vėliau žmonės buvo pamaitinti sumuštiniais. Keleiviai lėktuvo laukė oro uosto išvykimo terminale.

„Ukrainos mieste Odesoje sugedo vienas mūsų lėktuvas, kuris šiuo metu jau yra sutvarkytas ir netrukus pakils skrydžiui į Lietuvą. Šiuo lėktuvu turistų grupė iš Lietuvos apie 16 val. bus išskraidinta į Egiptą”, - DELFI dieną teigė aviakompanijos „Aurela” direktorius Valdas Barakauskas.

Pagal Europos Sąjungos reglamentą keleiviai turi teisę pateikti pretenziją kelionių organizatoriui dėl patirtos žalos atlyginimo atidėjus skrydį.

„Kiekvienas prašymas yra įvertinamas, jam atsakoma ir kompensuojama (žala – DELFI) arba ne, priklausomai nuo to, kas yra numatyta bendrijos reglamente tokiais atvejais“, – sakė „Novaturo“ vadybininkas aviacijai Vitalis Dudys.

Visiems turistams už patirtus nepatogumus „Novaturas” Šarm El Šeiche savo lėšomis organizuos pasirinktą ekskursiją į populiarias, turistų lankomas vietas – į Mozės kalną ir šv. Katerinos vienuolyną arba į Ras Mohamed nacionalinį parką.

„Novaturas“ praneša, kad iš Šarm El Šeicho į Vilnių ryte turėjusiems parskristi lietuviams pasisekė labiau – jie liko savo viešbučiuose, jiems buvo pasiūlyti nemokami pietūs ir vakarienė, pavėlintas išsiregistravimo iš viešbučio laikas. Į Vilnių iš Šarm El Šeicho poilsiautojai grįš penktadienį apie 4 val. ryto.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją