„Kaip jau esame deklaravę, skirtingas veiklas siekiame atskirti į skirtingas bendroves. Turime planų, kaip išplėsti užsakomųjų skrydžių veiklą, tačiau to padaryti neatskyrus jų nuo reguliariųjų reisų nebūtų galimybių. Paprastai aviakompanijos be sudėtingos kaštų struktūros dar turi sutartis su aljansais, kitomis organizacijomis, atskirais atvejais verslą visiškai be reikalo gali veikti politiniai aspektai“, - sako „flyLAL Group“ valdybos narys Gediminas Žiemelis.
Pasak jo, atskyrus nesusijusias veiklas, atsiranda geresnės aplinkybės vystyti verslą – savarankiškumas, aiškūs finansai ir savikaina, valdymo struktūra, orientuojamasi į pagrindinę veiklą.
Kaip jau buvo skelbta, aviakompanijai „flyLAL – Lithuanian Airlines“ priklausantis mokymo centras ir technikos departamentas nuo gegužės pradžios taip pat bus perkelti į atskiras ir jau seniau registruotas bendroves „flyLAL Training Centre“ ir „flyLAL Technics“. Individualią veiklą pradedančios bendrovės bus 100 proc. valdomos „flyLAL Group“ ir bus grupės sudėtyje.