Užtikrinti kokybę

Aptariant keleivių terminalo išplėtimo klausimus, susisiekimo ministras akcentavo, kad šie darbai turi užtikrinti ne tik Lietuvos įsipareigojimų dėl Europos Sąjungos sienos saugumo pagal Šengeno sutarties reikalavimus vykdymą, bet ir geresnę paslaugų kokybę.

Apie darbų eigą susitikime kalbėjo Palangos oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas bei rangovo ir projektuotojų įmonių UAB „Samanėlė“ bei „Forma“ atstovai Algirdas Šilinas ir Leonardas Vaitys.

Daugiau vietos

Įgyvendinus projektą, Palangos oro uosto keleivių terminalas padidės beveik dvigubai, jame atsiras daugiau erdvės keleiviams, bus įrengtos naujos parduotuvės ir kavinės. Taip pat, pabaigus darbus, pagerės Valstybės sienos apsaugos tarnybos, muitinės bei kitų oro uoste veikiančių institucijų darbo sąlygos.

Susitikime konstatuota, jog terminalo pirmojo etapo rekonstrukcijos darbai bus baigti laiku – spalį.

Planus įgyvendins

Ministras susipažino ir su oro uosto kilimo bei tūpimo tako rekonstrukcijos ir modernizavimo eiga bei išklausė valstybinės įmonės “Oro navigacija” generalinio direktoriaus Algimanto Raščiaus ataskaitą apie lokatoriaus įrengimą ir Palangos skrydžio valdymo centro pastato statybą.

“Matau, kad Palangos oro uosto vadovybė šiems darbams yra pasirengusi gerai. Manome, kad jokių kliūčių neturėtų kilti, ir visi planai turėtų būti įgyvendinami”, - „Vakarinei Palangai“ sakė ministras A.Butkevičius.

Ambicingi planai

A.Butkevičius teigė likęs patenkintas Palangos oro uosto vadovybe. “Jų darbą vertinu labai gerai”, - tvirtino ministras.

Kalbėdamas apie Palangos tarptautinį oro uostą, A.Butkevičiaus pabrėžė, jog šiais darbais apsiriboti neketinama. “Mes esame numatę ir kitus etapus – 2008 m. prie senojo keleivių terminalo bus pristatytas priestatas ir pakeista išorinė architektūra. Taip pat, kai bus nutiestas Palangos aplinkkelis, turime planų uždaryti dabartinį kelią ir sujungti abipus jo esančias bazes. Planai yra ambicingi”, - „Vakarinei Palangai“ sakė ministras.

Formuoti įvaizdį

Lankydamasis Palangoje, ministras su oro uosto vadovybe aptarė ir Palangos oro uosto įvaizdžio formavimo klausimą. “Galvojame, kad reikėtų orientuotis tiek į Vakarų, tiek į Rytų rinkas. Esame išsakę minčių, jog reikia aktyviau dalyvauti tarptautinėse parodose, kurios vyksta Rusijoje, Azijos šalyse ir kitur”, - kalbėjo A.Butkevičius.

Ministro teigimu, Palangos oro uostą būtina tinkamai pateikti pasauliui. “Jeigu vadybos sistema nebus išvystyta, mes turėsime nuolatinį keleivių skaičių arba jis didės labai neženkliai. Šitoje vietoje aš mačiau, kad buvo problemų. Bet Palangos oro uosto vadovas šią mintį “pagavo” jau prieš keletą metų ir jau šiandien man atvykus sakė, jog įvaizdis formuojamas teigiama linkme”, - „Vakarinei Palangai“ kalbėjo A.Butkevičius.

Keleivių daugėja

Praėjusiais metais modernizuojant Palangos oro uostą buvo investuota 14,28 mln. litų. Čia įrengta automobilių stovėjimo aikštelė, sumontuota praėjimo kontrolės įranga bei atlikti kiti uosto infrastruktūros tobulinimo darbai.

Ateityje atnaujintas Palangos oro uostas kasmet aptarnaus ketvirtį milijono keleivių. Jų srautas kasmet auga – praėjusiais metais pervežta beveik 111 tūkst. keleivių, ir tai yra 18 proc. daugiau nei 2005 m.

Kauniečiai atsilieka

Susitikimo metu A.Butkevičius pažymėjo, kad Šengeno sutarties reikalavimus turės atitikti ir tarptautiniai Vilniaus bei Kauno oro uostai. Ministras pabrėžė, jog Vilniaus oro uostas planą įgyvendina laiku, tačiau Kauno oro uoste yra problemų. “Bet tikimės, kad jas išspręsime”, – sakė susisiekimo ministras.