Savo ruožtu, „flyLAL Group“ ir pastatų oro uoste savininkė „Gafizzi Capital“ taikos sutartimi atsisako žalos, kurią patyrė sustabdžius statybas, išieškojimo. Jeigu bent viena šalis nevykdys savo įsipareigojimų, taikos sutartis nutruks.

Antrojo lėktuvų angaro statybas planuota pradėti praėjusių metų rugpjūtį ir užbaigti tų pačių metų gruodį. Nors aviakompanija dar vasarą buvo gavusi visus statyboms reikalingus leidimus, statybininkai nebuvo įleisti į Vilniaus oro uosto teritoriją. Priežastis buvo nurodoma esą „flyLAL – Lithuanian Airlines“ nepateikė visų reikalingų dokumentų.

Po beveik pusmetį trukusio bylinėjimosi, Vilniaus apygardos ir Apeliacinis teismas priėmė nutarimą, įpareigojantį Vilniaus oro uostą netrukdyti statyboms. Gindama viešą interesą, sausio pabaigoje Vilniaus miesto apylinkės prokuratūra kreipėsi į Vilniaus apygardos administracinį teismą prašydama panaikinti statybos leidimą.

„Didžiausias jiems iškilęs klausimas buvo žemės nuomos klausimas. Šią problemą jau išsprendėme taikos sutartimi, pagal ją oro uostas įsipareigojo sudaryti reikalingą žemės nuomos sutartį. Kadangi turime pastatų oro uosto teritorijoje ir į žemę pretenduojame be konkurso, todėl nelieka net teorinės viešo intereso pažeidimo tikimybės“, – teigia „flyLAL Group“ valdybos narys Gediminas Žiemelis.

Į lėktuvų angarą numatoma investuoti beveik 18 mln. litų. Šiuo metu jau investuota apie 3 mln. litų. Naujasis orlaivių remonto angaras leis aptarnauti dvigubai daugiau klientų.

Pasak oro uosto atstovų, jie pasirašė taikos sutartį, nes aviakompnaija ir kompanija "Gafizzi Capital" atsisakė savo ieškininio reikalavimo oro uostui - 1,3 mln. Lt žalos atlyginimui dėl sustabdytų statybų. Tad, pagal šią taikos sutartį ir, kol galioja minėtai aviakompanijai išduotas statybų leidimas, angaro statybos darbai bus tęsiami.

Kovo 13 d. Vilniaus apygardos Administraciniame teisme dar vyks teismo posėdis, kuriame bus sprendžiamas "flyLAL - Lithuanian Airlines" išduoto statybų leidimo likimas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją