Panašią sistemą diegia ir Heathrow oro uostas Londone.
Pasak SAS komercijos vadovės Švedijoje Susanne Dahlberg, diegiama sistema yra unikali ir kol kas vienintelė tokia pasaulyje. Keleivis priduodamas bagažą registruoja ir savo pirštų atspaudus, kurie vėliau dar kartą patikrinami prie išvykimo vartų, vykdant keleivių įsodinimą. Tokiu būdu keleivis yra susiejamas su jo asmeniniu bagažu. Be to, keleiviui nebereikia rodyti identifikavimo dokumento su nuotrauka, kadangi moderni sistema asmens identifikavimui naudoja jo pirštų atspaudus. Baigus kelionę keleivio pirštų atspaudai automatiškai ištrinami iš sistemos.
SAS keleiviai gali patys pasirinkti, ar jie nori registruotis skrydžiui naudojant naują sistemą. Jei pageidauja, jie gali būti registruojami senuoju metodu, kai pateikiamas asmens tapatybės dokumentas.
Ilgainiui tokios oro uostams skirtos biometrinės sistemos bus diegiamos visame Skandinavijos regione, įskaitant Kopenhagą, iš kurios SAS lėktuvai skraido į Palangos oro uostą.
Planuojama, kad per metus modernia biometrine sistema bus registruojama apie 10 milijonų keleivių.