G.Žiemelio teigimu, dabar pagal pervežtų keleivių skaičių tūkstančiui šalies gyventojų Vilnius nuo kaimynės Rygos atsilieka dvigubai, nuo Talino – trigubai, nuo Helsinkio – penkis kartus, nuo Kopenhagos – 10 kartų.
“Pastačius naująjį keleivių terminalą, “flyLAL” tolimiesiems reisams į Vilnių galėtų atskraidinti keleivių iš kitų oro uostų. Šiuo metu vyksta atvirkštinis procesas - iš Vilniaus keleiviai išvežami į didesnius oro uostus, iš kurių vykdomi tolimieji skrydžiai“, - teigė „flyLAL Group“ atstovas.
Pasak jo, „flyLAL“ kartu su partneriais planuoja organizuoti jungiamuosius skrydžius. Prognozuojama, jog grupės bendrovių teikiamos paslaugos bus 15-30 proc. pigesnės nei kituose regiono oro uostuose.
„flyLAL Group“ planuoja kartu su partneriais pastatyti ne tik naują privatų keleivių terminalą, bet ir naują kuro bazę, rekonstruoti du administracinius pastatus bei išplėsti lėktuvų techninio aptarnavimo centrą. Visa „flyLAL Group“ inicijuota investicijų programa vertinama maždaug 80 mln. litų.
Keleivių terminalas, kurį numatoma baigti statyti 2008 m., jau 2009 m. turėtų aptarnauti apie 400 tūkst. keleivių, o 2010 m. jų skaičius turėtų padidėti iki 800 tūkst. ir 2011 m. pasiekti 1,5 milijono.