Anot prekybininkų, tai ne tik įvaizdžio ar piniginės žalos klausimas - dėl klaidinančių prekės ženklų naudojimo nukenčia ir vartotojas, rašo dienraštis "Vakarų ekspresas".

"Konsultuosimės su teisininkais, ir galbūt "Peugeot" prekės ženklo naudojimo teisėtumą aiškinsimės teismo keliu", - sakė oficialaus "Peugeot" automobilių pardavimo ir remonto atstovo - "Autolagūnos" - vadovas Žilvinas Skečionis.

Jo kantrybės taurę perpildė viename dienraštyje spausdinama kito serviso reklama, kurioje, naudojant firminį "Peugeot" logotipą su stilizuotu liūtu bei šriftu, remontininkai kviečia tvarkytis šios markės automobilius.

Oficialios "Ford" ir "Mazda" atstovės Lietuvoje - bendrovės "Vilniaus Vista" - rinkodaros direktorius Justas Nekrošius sakė, kad "Vilniaus Vista" turi patirties panašiuose ginčuose - tik per teismus pavyko išsikovoti, kad bendrovė galėtų naudoti ankstesniųjų "Mazda" atstovų pasisavintą interneto puslapio www.mazda.lt pavadinimą.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją