Dėl pagrindinio kilimo tūpimo tako rekonstrukcijos nuo balandžio Šiaulių civilinis oro uostas neaptarnavo nė vieno lėktuvo, įmonės veikla tuo metu buvo sustabdyta. Nepaisant to, miesto savivaldybė jos valdomai įmonei skyrė 200 tūkst. Lt ir laidavo paskolą už 300 tūkst. Lt.

Pasak oro uosto direktoriaus Romo Mikšio, už šiuos pinigus bus nupirkta speciali technika leisianti aptarnauti visų tipų „Boeing“ orlaivius.

Tačiau net ir po to, per mėnesį Šiauliuose numatyti tik 3 nuolatiniai reisai. Anot specialistų, jie abejoja, kad merdinčiai bendrovei tai duos didelį pelną. Kad oro uosto ateitis miglota, sutinka ir jo direktorius.

Oro uosto Šiauliuose reikalingumo nenubraukia pramonininkai, ypač dabar, kada yra modernus takas. Pasak verslininkų, verslui reikalingas greitis, o oro paslaugos tą gali suteikti.

„Gali atsirasti ir turės atsirasti verslai, kurie vystysis šalia oro uosto ir kuriems tiek tiekiant, tiek eksportuojant savo produkciją gali būti išnaudota galimybė naudotis oro transportu“, – sakė Šiaulių pramonininkų asociacijos prezidentas Alvydas Stulpinas.

Kol kas bendrovei Šiaulių oro uostas priklauso 5 kompiuteriai ir viena žoliapjovė. Visas kitas turtas – pastatai, sandėliai – kariškių nuosavybė.

Pasak susisiekimo ministerijos atstovo, Šiaulių karinis oro uostas įtrauktas į visus katalogus ir pripažįstama, kad jame gali leistis civiliniai orlaiviai. Tačiau aptarnavimo funkcijos paliktos savivaldybės įmonei. Jei ši sugebės pritraukti tiek keleivių, tiek krovinių, oro uostas funkcionuos, jei ne – liks tik kariniu.