Tačiau bėgant laikui pasaulis susirūpino ekologija, senas geras “H1” tapo nepageidaujamas didmiesčių gatvėse, kita vertus, dėl gabaritų bei nemenko svorio “Hummer H1” nėra jau toks patogus vairuoti. Taigi plačiajai publikai, nekantraujančiai atsisveikinti su apvalia sumele pinigų mainais į apylinkes gąsdinanti monstrą, 2003 metais pristatytas kiek mažesnis, tačiau taip pat labai rafinuotas “Hummer H2”, praneša „HighwayNation”.

Tačiau reikliausiems klientams to negana, jie nori turėti nepakartojamą automobilį, pasižymintį išskirtine išvaizda bei aprūpintą moderniausia elektronine įranga. Vilniuje įsikūrusi automobilių tobulintojų komanda “HighwayNation” išdrįso imtis ypatingo užsakymo sukurti “Lidija” – unikalų „Hummer H2”.

Juodas, didelis ir piktas

Vos žvilgtelėjus akivaizdu, kad turime reikalą ne su paprastu automobiliu. Automobilis tiesiog šviečia chromuotų detalių gausa, tačiau kiekviena detalė vietoje ir sunku būtų atsisakyti bent vienos iš jų.

Pirmiausiai į akis krinta gerokai didesni negu standartiniai 22 colių skersmens “Chopper” ratai, papuošti besisukančiais stipinais („spineriais“). Atsarginis ratas patalpintas žvilgančiame gaubte, pritvirtintame prie galinio bamperio. Nuo kitų šio modelio visureigių “Lidija” taip pat išsiskiria originaliu priekiniu bamperiu su “Billet” apsauginiu rėmu, kapoto grotelėmis, užraktais ir rankenomis.

Kaip ir didžiąją dalį apdailos detalių, įspūdingą ksenoninių žibintų komplektą “Crystal Eyes” į Lietuvą atsiuntė žinomas automobilių stiliaus reikmenų gamintojas “LA Connection”.

Tamsoje šio automobilio taip pat nesupainiosi su jokiu kitu. Panaudojus specialią itin patikimą šviesos įrangą, buvo sukurta ypatinga, originali naktinio apšvietimo schema.

Daug erdvės

Vizualiai bene labiausiai pasikeitė salono interjeras. Kuriant atskirą erdvų keleivio saloną, kuriame sumontuota daug garso ir vaizdo technikos, teko išspręsti erdvės paskirstymo uždavinį. Buvo nuspręsta patraukti atgal ir šiek tiek kilstelėti krėslą – dabar keleivis gali mėgautis erdve bei didžiuliu televizoriumi.

Kartu tai leido išlyginti ir sustiprinti grindis bei prie durų sukonstruoti gana platų laiptelį - įlipti į automobilį tapo kur kas patogiau. Atitraukus sėdynę drastiškai sumažėjo bagažinės tūris. Tačiau net ir ta nedidelė erdvė buvo visiškai užpildyta įvairia komforto įranga bei elektronika.

Originalios konstrukcijos ypač minkštas krėslas aptrauktas specialia rožinės spalvos oda. Taip pat rožiniu kilimu išklotos salono grindys, alkantara – televizorius, pertvara bei kiti elementai, elektra valdomos užuolaidėlės iš taip pat rožinio šilko. Tokia pačia spalva apšviečiamas gėrimų šaldytuvas, interjero apšvietime taip pat dominuoja rožiniai atspalviai. Tik įspūdingas temperatūros palaikymo įrenginio apšvietimas kitoks – didinant temperatūrą rankenėlė palengva rausta, o mažinant taip pat palengva mėlsta.

Interjere panaudotos tik itin kokybiškos medžiagos, ryškiai kontrastuojančios su gana grubia originalia „Hummer” apdaila. Ryškus akcentas – visureigio vardas “Lidija” kruopščiai sudėliotas iš “Swarovski” kristalų, tokie patys kristalai puošia net rankenėles, už kurių įsikimbama lipant į automobilį.

Muzika ir filmai salone

Panirus krėsle neįmanoma nepastebėti 26 colių įstrižainės LCD tipo ekrano. Tokio dydžio ekranas nedažnas bet kokiame automobilyje, o šis apskritai unikalus - spustelėjus mygtuką jis tolygiai pajuda žemyn bei pasislepia specialiai tam skirtoje vietoje, nors konstrukcija su ekranu bei virš jo sumontuotais garsiakalbiais sveria apie 30 kg, o pakėlimo aukštis viršija pusę metro.

Serijiniu būdu tokie mechanizmai negaminami, todėl “HighwayNation” komandai teko įdėti nemažai pastangų bei laiko, kad originalus mechanizmas veiktų sklandžiai ir patikimai. Ekrane galima ne tik žiūrėti televizijos programas, priimamas dviejų TV imtuvų, tačiau ir į DVD diską įrašytą filmą. Taip pat numatyta galimybė prijungti vaizdo kamerą arba skaitmeninį fotoaparatą ir peržiūrėti juose sukauptą vaizdo medžiagą didžiajame ekrane.

Garsas atkuriamas bei perduodamas per net 1500 vatų galingumo daugiakanalę 5.1 garsiakalbių sistemą. Taip pat numatyta vieta bei sukurtas originalus kronšteinas madingam “Video i-Pod” grotuvui, kuris vienu judesiu įjungiamas į bendrą “Lidijos” garso ir vaizdo sistemą. Vis tik ant palangės nepamatysite distancinio valdymo pultų bei instrukcijų kalno. Visa ši sudėtinga sistema valdoma vieninteliu specialiu daugiafunkciniu įrenginiu su spalvotu jautriu lietimui ekranu, primenančiu delninį kompiuterį.

“Lidijoje” sumontuota jau žinomo Lietuvoje akustinio komforto paketo “iXpack” sudėtingiausia versija “iXpack Exclusive Active”, sumažinanti triukšmo lygį iki uždarų patalpų lygio. Garso ir vaizdo sistemą užbaigia pokalbio su vairuotoju sistema “Intercom”.

Limonadas ir arbata

Tačiau galinga ir unikali ne tik garso bei vaizdo įranga. Galinga salono šildymo ir kondicionavimo sistema, atskirai aptarnaujanti keleivio ir vairuotojo sekcijas, kliento pageidavimu dirba beveik be garso. Visa tai užtikrina konstrukcija - ypatingai apipavidalintas elektroninis valdymo blokas, specialūs ortakiai, papildomi šildymo ir kondicionavimo įrenginiai, “HighwayNation” specialistų sumaniai integruoti į originalią “Hummer H2” sistemą.

Visureigio variklis gali būti pašildomas dar prieš jį užvedant. Ši sistema veikia, kai aplinkos temperatūra iki minus 70 C, taigi automobilis gali važiuoti vos užvestas bet kurioje pasaulio vietoje. Taip pat sumontuota autonominė “šlapio” tipo salono šildymo sistema, įjungiama bet kuriuo momentu ir leidžianti pasitikti keleivį jaukia šiluma. Jei netyčia būtų maža ir to, keleivio krėsle paslėpti efektyvūs elektriniai šildymo elementai.

Tuo tarpu vasarą šiame juodame automobilyje net saulėkaitoje neišpils prakaitas. Saloną vėsina originalus atskiras kondicionierius, kurį su originalia kondicionavimo sistema jungia tik bendras aušinimo agento siurblys bei jo tiekimo vamzdeliai.

Kairėje konsolėje sumontuotas talpus šaldytuvas, kurio dangtis papuoštas stilinga grandinėle, o viduje visada vėsūs gaivinantieji gėrimai. Tačiau šis terminis įrenginys gali ne tik vėsinti, bet ir kaitinti. Žinoma, arbatos pagal visas taisykles jame neišvirsi, tačiau pašildyti tiek, kad ji būtų pakankamai tinkama gerti nesudaro sunkumų. Neteks vargintis ir norint pažvelgti per rožinėmis užuolaidėlėmis uždengtus langus – jos valdomos elektra. Visa komforto keleivio salone esanti įranga valdoma lubose įrengtu jungiklių bloku. Be abejo, simboliai šviečia rožine spalva.

Nepamirštas ir vairuotojas

Keleivio salonas ir vairuotojo kabina visiškai izoliuoti. Kabinos šildymas ir kondicionavimas taip pat paliktas vairuotojo nuožiūrai, o esant reikalui susisiekti su keleiviu, po ranka “Interkom” sistema.

Puikus akustinis paketas leidžia mėgautis vairuotojui jo paties pageidaujama muzika nepriklausomai nuo to, ką ir kokiu garsu klauso keleivis. Specialiame ekrane rodomas skaitmeninės galinio vaizdo kameros filmuojamas vaizdas. Plataus kampo (160 laipsnių) kamera visiškai eliminuoja vadinamąsias “akląsias” zonas ir pakeičia galinio vaizdo veidrodį, kurio teko atsisakyti.

Kaip ir dera tikram profesionalui, šio visureigio vairuotojas pradės darbą nuo instruktažo ir specialaus žinyno studijavimo. “HighwayNation” paruošė specialų sąvadą, kuriame aprašomi visi automobilyje sumontuoti komforto bei pramogų įrenginiai, patarimai kaip juos valdyti. Atskiras punktas skirtas papildomai technologinei įrangai, pradedant automatine elektroninių įrenginių (pvz. garso stiprintuvų) aušinimo sistema, ir baigiant garsaus itin galingos automobilinės elektros įrangos gamintojo “Stinger” atsiųstu sudvejintu elektros generatoriumi bei “Spirocell” tipo akumuliatoriais.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją