Daugeliu naujų įrangos komponentų pasižymintis “Touareg” pirmiausia išsiskiria visiškai nauju priekinės dalies dizainu. Palyginus su pirmtaku, naujajame modelyje įkūnyta gausybė naujausių techninių pasiekimų. Bene didžiausias jų tas, kad naujasis “Touareg” bus pirmasis “Volkswagen” automobilis, kurio ratus suks aštuonių cilindrų benzininis tiesioginio įpurškimo V8 FSI variklis, išvystantis 257 kW/350 AG pajėgumą.

Naujos stabdymo, važiavimo ir saugumo sistemos

Pasaulinė naujovė - “Volkswagen” konkstruktorių bei inžinierių sukurta ir užpatentuota “ABS Plus” sistema. Ši automobilio serijinės įrangos sąraše esanti naujovė važiuojant net blogu keliu sutrumpina stabdymo kelią iki 20 procentų, nesukeldama neigiamų pasekmių visureigio valdomumui.

Ne mažiau už “ABS Plus” įrangą reikšminga naujovė - “VW Touareg” pritaikyta ACC (Adaptive Cruise Control) sistema su nauja stabdymo iki visiško sustojimo funkcija. Ši radiolokacijos principu veikianti ir “Front Scan” pavadinta įranga pagal eismo situaciją leidžia visureigiui įsibėgėti arba stabdo jį automatiškai. Dabar naujajame “VW Touareg” panaudota sistema pirmą kartą sudaro galimybę be itin didelių vairuotojo pastangų automatiškai sustabdyti automobilį iki visiško sustojimo.

Dar viena į ACC integruota naujovė - stabdymo kelią sutrumpinanti AWV sistema, kuri iš anksto įvertina susidariusią situaciją ir preventyviai sustiprina stabdymo efektyvumą.

“Side Scan” – irgi pirmą kartą “Volkswagen” gamintojų būtent “Touareg” modelyje pritaikyta važiavimo krypties kontrolės sistema. Ji kontroliuoja padėtį šalia bei automobilio priekyje ir įspėja vairuotoją apie galimą kliūtį kontroliniais šviesos signalais ant galinio vaizdo veidrodėlių.

Naujajame visureigyje esančioje elektroninėje stabilumo programoje ESP pneumatiką pakeitė efektyviau veikianti hidraulinė avarinio stabdymo sistema.

Prie stabilios važiavimo dinamikos prisideda ir nauja ESP sistemos įranga ARP (Active Rollover Protection - specialus saugos įrangos paketas su skersinių svyravimų ribotuvu), apsauganti automobilį nuo pavojaus apsiversti. Automobilio vertimosi kampą ir greitį fiksuojantys davikliai perduoda šiuos parametrus į saugos oro pagalvių įrangą, kuri, iškilus pavojui, automatiškai aktyvuoja saugos oro pagalves.

V8 FSI ir kiti varikliai

Viena jau minėtų svarbiausių naujovių - pirmą kartą į “Touareg” sumontuotas 8 cilindrų tiesioginio įpurškimo benzininis variklis, išvystantis 257 kW/350 AG galią ir 440 Nm maksimalų sukimo momentą. Naujajame “VW Touareg” bus montuojami ir kiti du benzininiai varikliai: 206kW/280 AG (V6 FSI) ir 331 kW/450 AG (W12).

Naujosios kartos “Volkswagen Touareg” dyzelių šeima turės net trijų versijų turbodyzelinius variklius su serijiniu suodžių dalelių filtru. Dyzelinio “Touareg” ratus suks jau pasiteisinusios 128 kW/174 AG (TDI), 165 kW/225 AG (V6 TDI) ir 230 kW/313 AG (V10 TDI) jėgainės.

Atnaujinto “VW Touran” debiutas - parodoje

Tik šių metų rugsėjo viduryje Wolfsburge nuo konvejerio nuriedėjęs atnaujintas antrosios kartos “Volkswagen Touran” debiutuos Paryžiaus automobilių salone. Tai bus jo pasaulinė premjera, o Europos rinkoje naujokas pasirodys šiek tiek vėliau - lapkričio viduryje. “Touran” vienatūris - pirmasis “Volkswagen”automobilis, kuriame įkūnyta techninė naujovė - “Park Assist” sistema, automatiškai surandanti vietą parkavimosi aikštelėje ir padedanti į ją pastatyti automobilį per keliolika sekundžių.

Antrosios kartos “VW Touran” bruožai - blizgančios chromo radiatoriaus grotelės, naujas bamperis ir žibintai, kurie gali būti ir su biksenoninės šviesos prožektoriais, pasisukančiais pagal posūkio trajektoriją ir primenančiais “Eos” modelio “žvilgsnį”. Galinė vienatūrio dalis taip pat išsiskiria į akį krintančiais naujais žibintais ir analogiškai priekinei daliai modifikuotu bamperiu.

Atsinaujinęs “VW Touran” turės ir daugybę modifikuotų interjero elementų bei dar didesnį kiekį nei pirmtako serijinės įrangos komponentų.

Vienatūrio trys antrosios eilės ir dvi trečiosios keleiviams skirtos sėdynės lengvai ir patogiai transformuojasi bei tokiu būdu sudaro galimybę padidinti kroviniams skirtą erdvę iki 1989 litrų tūrio.

Parkavimosi pagalbininkas

Naujausių technologijų pritaikymo pavyzdys - “VW Touran” parkavimosi sistema “Park Assist” - padės vairuotojui surasti laisvą vietą stovėjimo aikštelėje ir pastatyti į ją automobilį. VW sukurta sistema įsijungia vieno mygtuko paspaudimu. Važiuojant ne didesniu nei 30 km/h greičiu jautrusis elementas fiksuoja iš dešinės ir kairės visas lygiagrečiai važiavimo krypčiai esančias tuščias vietas stovėjimo aikštelėje.

Valdymo prietaisas pats apskaičiuoja idealų įvažiavimo kelią. Įjungus atbulinę pavarą, vienatūris per 15 sekundžių įvažiuoja į tuščią stovėjimo aikštelės vietą. Vairuotojui per visą parkavimosi laiką tereikia tik spausti akceleratoriaus pedalą ir stabdyti, o vairavimą perima naujoji “VW Touran” įranga.

140 AG variklis su DSG transmisija

Nuo 2007 m. pavasario “VW Touran” vienatūrius pirmą kartą bus pradėti montuoti ir galingiausi benzininiai varikliai, turintys sudvigubintą oro įpūtimo technologiją ir išvystantys 125 kW/170 AG. Šis sportiškas ir ekonomiškas VW atstovas turės serijinę DSG transmisiją su dviguba sankaba.

O šį rudenį rinkoje startuos “Touran” su 1.4 TSI varikliu, išvystančiu 103 kW/140 AG ir pirmą kartą panaudotu “Golf GT”, bei DSG pavarų perdavimo mechanizmu. “Touran” su šiuo varikliu gali pasiekti maksimalų 198 km/h greitį, o jo vidutinės degalų sąnaudos - 7,5 l/100 km. Platus ir dyzelinių jėgos agregatų panaudojimo spektras. Tai TDI varikliai, išvystantys 66 kW/ 90 AG, 77 kW/105 AG, 103 kW/140 AG ir 125 kW/170 AG.

Dar viena “Touran” vienatūryje pritaikyta naujovė - visi TDI ir TSI varikliai nuo 77 kW/105 AG gali būti naudojami su dvigubą sankabą turinčia DSG transmisija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)