„Xsara Picasso“ keičia „C4 Picasso“

Bene svarbiausia naujiena „Citroen“ stende pretenduoja tapti „C4 Picasso“ – visiškai naujas kompaktiškasis vienatūris, „Citroen“ gamoje užpildysiantis nišą tarp populiariojo „Xsara Picasso“ ir prabangiojo „C6“.

Šiame visiškai naujame modelyje patogiai gali išsitekti septyni žmonės. Dėl ypatingai didelį plotą užimančio stiklinio paviršiaus ir erdvaus vidaus „C4 Picasso“ taps pirmuoju automobiliu, kurio koncepciją gamintojas apibūdino „visiospace“ terminu.

„C4 Picasso“ galės būti komplektuojamas su vienu iš dviejų benzininių (1,8 ir 2,0 litro darbinio tūrio) arba modernių turbodyzelinių variklių (1,6 ir 2,0 litro darbinio tūrio), atitinkančių griežtus Euro 4 aplinkosaugos reikalavimus. Galia priekiniams automobilio ratams gali būti perduodama per mechaninę, automatinę arba 6 laipsnių sekvencinę transmisiją.

„C-Metisse“ – ateities automobilio vizija

„Citroen“ parodai parengė naujieną, kurios dizainas neabejotinai nustelbs daugelį kitų parodos eksponatų. „C-Metisse“ pavadintas koncepcinis modelis demonstruoja prancūzų gamintojo idėjinį potencialą.

Šio „Citroen“ priekinės durys atsidaro vadinamuoju „žuvėdros sparnų“ stiliumi, tuo tarpu galinės pasikelia statmenai aukštyn. Dėl to įlipimas į „C-Metisse“ saloną yra stebėtinai patogus.

„Citroen C-Metisse“ yra hibridinis automobilis. Priekinius jo ratus varo modernus 208 arklio galių turbodyzelinis HDi variklis, tuo tarpu kiekviename iš galinių ratų yra sumontuota po elektros motorą. Tokia pasaulyje populiarėjanti variklių kompozicija garantuoja mažas degalų sąnaudas ir išmetamųjų dujų emisiją.

„C4 WRC“ – naujas Sebastieno Loebo automobilis

„Citroen“ ekspozicija Paryžiuje geromis naujienomis pasitiks visus automobilių sporto mėgėjus, nes „Citroen C4 WRC“ – jau nebe koncepcinis automobilis, o realus, Pasaulio ralio čempionatui parengtas bolidas.

„C4 WRC“ pakeis pastaruoju metu sunkiai įveikiamą „Xsara WRC“. Šis legendinis automobilis vedė prancūzų gamintoją į pergales Pasaulio ralio čempionatuose trejus metus iš eilės. Naujasis modelis taip pat turės 2,0 litrų darbinio tūrio variklį su turbokompresoriumi, kuris išvystys maksimalų 315 AG pajėgumą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją