"Viena iš problemų - šiuo metu labai didelis specialių traukinių vagonų stygius", - sakė Kauno automobilių turgaus direktorius Valentinas Naujanis.

Anksčiau per dieną Kauno automobilių turguje būdavo pakraunama apie 20 vagonų, o dabar tik šiek tiek daugiau nei 10. Automobiliai į Rytus keliauja ir iš Palemono geležinkelio stoties.

Lietuvoje šiuo metu veikia daugiau nei dešimt bendrovių, vežančių traukiniais kazachų ir uzbekų nupirktus automobilius.

"Anksčiau mes sėkmingai nuomodavome šiuos vagonus, dabar šis procesas dėl tam tikrų priežasčių pradėjo smarkiai strigti", - sakė bendrovės "Tarptautiniai kontaktai" direktorius Gintaras Urbonas.

Šio verslo atstovai teigė girdėję, kad Rusijos vyriausybė įsakė vagonų savininkams pirmiausia aptarnauti smarkiai atsigaunančią Toljačio VAZ automobilių gamyklą.

Koją šiam verslui taip pat kiša ir pasklidę gandai, kad Kazachijos vyriausybė žada priimti nepalankų prekeiviams įstatymą. Jei jis bus priimtas, netrukus į šią šalį bus galima iš Lietuvos įvežti ne senesnius nei septynerių metų automobilius.

Nauji vėjai šiame versle papūtė ir kitoje Vidurinės Azijos šalyje Uzkekistane. Šioje šalyje jau kelerius metus surenkami ir pardavinėjami Pietų Korėjos automobiliai "Daewoo Nexia".

Vietos valdžia neseniai sudarė palankias sąlygas juos pirkti išsimokėtinai.

Tačiau turguje šiomis dienomis smarkiai padaugėjo pirkėjų iš Baltarusijos.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją