Vis dėlto „Hyundai Coupe" atsinaujinimas daugiau „kosmetinis", nes pagrindiniai automobilio elementai išlieka nepakitę. Kaip ir anksčiau šiame modelyje bus montuojamas 2.0 l darbinio tūrio DOHC 16 vožtuvų variklis su kintama vožtuvų fazių sistema CVVT. Šią „Coupe" versiją bus galima pasirinkti tiek su 5 laipsnių mechanine, tiek su 4 laipsnių automatine („Shiftronic") transmisijomis. Ypatingų pojūčių mėgėjams skirtas 2.7 l darbinio tūrio V6 benzininis agregatas, komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine transmisija.
Tai paskutinis „Hyundai Coupe" atnaujinimas, po kurio P. Korėjos automobilių milžinė ketina pristatyti visiškai naują, galiniais ratais varomą „Coupe" modelį. Naujos kartos automobilis, kaip spėjama, gali būti panašus į dar anksčiau pademonstruotą koncepcinį HCD-8.