Vienvaldis 2006 m. pirmojo pusmečio lyderis „Volkswagen“ ir liepą niekam neužleido pozicijų – užregistruoti 231 šios markės lengvieji automobiliai. Antroji lyderių trejetuko vieta taip pat atiteko Vokietijos gamintojui „Opel“ (168 vnt.). Trečiojoje pozicijoje atsidūrė „Toyota“ (117 vnt.).

Tarp asmeninės paskirties modelių, liepą populiariausi buvo „Opel Astra“ (71 vnt.), „Volkswagen Polo“ (42 vnt.) ir „Skoda Octavia“ (38 vnt.). Komercinių automobilių lyderiai - „Skoda Octavia“ (45 vnt.), „Opel Corsa“ (32 vnt.) ir „Volkswagen Caddy“ (29 vnt.).

Prestižinių automobilių klasėje tarp asmeninių automobilių liepos mėnesį lyderio pozicijoje įsivyravo lygybė. „BMW“ bei „Mercedes-Benz“ markės pasidalino pirmąsias vietas po (30 vnt.), ženkliai aplenkę artimiausią konkurentą „Audi“ (18 vnt.).

Antrąjį vasaros mėnesį 67 proc. naujų asmeninių automobilių pirkėjų rinkosi benzininius variklius. Tuo tarpu dauguma – 78 proc. - komercinės paskirties automobilių pirkėjų rinkosi dyzelinius variklius.

Liepą populiariausios naujų asmeninių automobilių spalvos buvo pilka (užregistruotos 471 mašinos), mėlyna (239 vnt.) ir juoda (158 vnt.).

Lyginant su 2005 m., per septynis šių metų mėnesius, pagal registravimo duomenis, Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka ūgtelėjo 35 proc., iki 10382 vnt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją