Kalbėdamas apie šių metų planus, „Virši“ valdybos pirmininkas ir vykdomasis direktorius Jānis Vība pabrėžia: „Šių metų tikslai dar ambicingesni – antrąjį pusmetį planuojame įtraukti bendrovės akcijas į „Nasdaq“ Baltijos šalių alternatyviosios rinkos „First North“ prekybos sąrašą. Kapitalo pritraukimas didesniam bendrovės augimui skelbiant pirminį viešą akcijų siūlymą yra naujosios augimo strategijos dalis. Kiekvienas Latvijos, Lietuvos ir Estijos gyventojas, įskaitant mūsų klientus, bendradarbiavimo partnerius ir darbuotojus, kurie padėjo sukurti „Virši“ tokią, kokia ji yra šiandien, galės pateikti paraišką dėl planuojamos akcijų emisijos antroje šių metų pusėje. Norime visiems suteikti galimybę įsitraukti į mūsų verslą – tapti bendrovės akcininkais, toliau valdyti įmonę ir augti kartu.“

„Ruošdamiesi pirminiam viešam akcijų siūlymui (IPO) antrajį šių metų pusmetį, atlikome daug svarbių parengiamųjų darbų, kad investuotojams „Virši“ taptų dar skaidresne įmone. Reorganizavome ir konsolidavome bendrovę grupės lygmeniu ir 2020 m. pirmą kartą „Virši“ finansinės ataskaitos buvo parengtos pagal Tarptautinius finansinės atskaitomybės standartus (TFAS)2 kaip konsoliduotos grupės“, – paaiškina Vita Čirjevska, „Virši“ valdybos narė ir finansų direktorė.

Nors 2020 m. mažmeninės prekybos degalais rinka Latvijoje sumažėjo 3,6 proc., „Virši“ padidino ne tik savo rinkos dalį, bet ir parduodamų degalų kiekį mažmeninės ir didmeninės prekybos sektoriuose, lyginant su 2019 m. Praėjusiais metais bendrovės mažmeninės prekybos apyvarta padidėjo 3,6 mln. eurų (16,1 proc.), ir tai yra didžiausia pardavimo apimtis per bendrovės istoriją. Tam įtakos turėjo greitas prisitaikymas prie naujų rinkos sąlygų, taip pat tikslingos investicijos į degalinių tinklą ir vietoje gaminamų patiekalų asortimento plėtra, taip prisidedant prie aktyvių klientų skaičiaus augimo.

„Praėjusieji metai buvo vieni sudėtingiausių, bet kartu ir sėkmingiausių metų bendrovės istorijoje. Viena vertus, pajutome pandemijos poveikį, dėl kurio smarkiai pakito verslo aplinka ir sumažėjo degalų paklausa rinkoje. Kita vertus, sugebėjome padidinti savo rinkos dalį pagrindiniuose verslo segmentuose, sušvelnindami neigiamą pandemijos poveikį degalų ir prekių mažmeninės prekybos rinkai. Nepaisant susiklosčiusių aplinkybių, toliau įgyvendinome bendrovės strateginį investicijų planą, kuris leido mums apgalvotai ir atkakliai siekti savo tikslų“, – komentuoja Jānis Vība, „Virši“ valdybos pirmininkas ir vykdomasis direktorius.

2020 m. įgyvendindama plėtros strategiją, „Virši“ gerokai išplėtė ir modernizavo degalinių tinklą, toliau teikė klientams aukštos kokybės produktus ir paslaugas, taip pat skatino ekologiškesnių alternatyvių degalų, įskaitant suslėgtas gamtines dujas (SGD), prieinamumą Latvijoje. Praėjusiais metais „Virši“ degalinių tinklą sudarė 63 degalinės, iš kurių keturiose buvo galima įsigyti suslėgtų gamtinių dujų. „Virši“ darbuotojų skaičius taip pat padidėjo 6 proc. – iki 552 žmonių, dirbančių visuose Latvijos regionuose.