Antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti tuo pačiu laikotarpiu pernai, telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas teikiančios „Telia“ pajamos didėjo 5,6 proc. ir siekė 97,1 mln. eurų. Įmonės ketvirčio EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, per metus išaugo 6,7 proc. ir sudarė 33,3 mln. eurų.

Grynasis „Telia“ veiklos pelnas tiek per pirmąjį pusmetį, tiek antrąją šių metų ketvirtį mažėjo atitinkamai 2,9 proc. – iki 23,9 ir 11,5 proc. – iki 11,4 mln. eurų. Tai lėmė didesnės nei pernai metais paskaičiuotos pelno mokesčio sąnaudos.

„Pasaulinė pandemija ir tris mėnesius Lietuvoje trukęs karantinas buvo pagrindiniai veiksniai, kurie darė įtaką mūsų verslui. Ypatinga padėtis parodė kokybiško tinklo, skaitmeninių sprendimų ir gerai organizuoto įmonės darbo svarbą. Nepaisant uždarytų prekybos salonų, kritusių tarptinklinio ryšio pajamų ir didelės nežinios, ne tik patys operatyviai prisitaikėme prie iš esmės pasikeitusių sąlygų, bet ir reikšmingai prisidėjome prie Lietuvos žmonių, institucijų ir verslo skaitmeninimo ir kovos su pandemijos poveikiu“, – sako „Telia Lietuvos“ vadovas Danas Strömbergas.

Didelę įtaką „Telia“ rezultatams turėjo sprendimų verslui poreikio augimas. Kompiuterinės debesijos ir viešojo sektoriaus skaitmeninimas pirmąjį pusmetį IT paslaugų pardavimus išaugino 24,4 procento. Su Informacinės visuomenės plėtros komitetu pasirašyta 1 mln. eurų vertės trejų metų sutartis dėl Lietuvos debesijos paslaugų diegimo ir integravimo.

Darbas, mokslas ir pramogos namuose lėmė ir dviženklį TV paslaugų augimą. Pirmąjį šių metų pusmetį pajamos iš išmaniosios TV paslaugų pardavimo augo 18,3 proc., o palyginami mobiliojo ryšio paslaugų pardavimai pakilo 6,1 procentais.

Duomenų vartojimas pastarąjį ketvirtį išaugo 71 proc., prakalbamų minučių skaičiaus – 28 proc., o tarptautinių skambučių – 15 procentų.

Per karantiną uždarytuose pagrindiniuose penkiuose „Telia“ salonuose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje vyko atnaujinimo darbai, į kuriuos bendrovė iš viso investavo beveik 1 mln. eurų. Klientų aptarnavimo telefonu ir pokalbių internetu srautai karantino metu buvo išaugę 2 kartus, tačiau nepaisant to, „Dive Lietuva“ atliktas slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad geriausiai klientus telefonu aptarnauja „Telia“. Lyginant su laikotarpiu iki karantino, į „Telia“ salonus sugrįžo 80 procentų pirkėjų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)