Baltijos šalių rinkose, kuriose „Baldai1“ veikia ilgiausiai, įmonių grupės verslas augo daugiau kaip 40 proc. ir bendrai sugeneravo 19,3 mln. Eur pajamų, palyginti su 13,7 mln. Eur 2018 metais. Šiuo metu pajamos iš veiklos Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje sudaro beveik 43 proc. visos įmonių grupės apyvartos, tačiau verslas naujose rinkose auga sparčiau ir netrukus pradės kurti didesnę dalį pajamų.

Ryškiausio augimo pasiekta naujose rinkose, kuriose „Furniture1“ veikti pradėjo tik 2018 m. – pavyzdžiui, bendros pajamos Graikijoje ir Rumunijoje per metus išaugo nuo 275 tūkst. Eur iki 4,6 mln. Eur.

Didžiausio augimo tikisi Vengrijoje ir Rumunijoje

Kaip teigia Pijus Makarevičius, „Furniture1“ įkūrėjas ir vadovas, pirkėjai vis dažniau pasirenka galimybę įsigyti baldus internetu, ypač tais atvejais, kai didžiųjų baldų prekybos centrų jų vietovėse nėra. Vien pernai bendras užsakymų skaičius siekė 168 tūkstančius, palyginti su 93 tūkstančiais 2018 metais.

Baltijos šalyse mūsų verslas pasiekė brandžios plėtros stadiją, tačiau sparčiausio augimo artimiausiu metu tikimės daugiau gyventojų turinčiose šalyse – Vengrijoje ir Rumunijoje“, – komentuoja P. Makarevičius.

Jo teigimu, augimą skatino ir padidėjęs prekių asortimentas.

Taikosi į Italijos rinką

P. Makarevičiaus pasakojimu, Lietuvoje augimui įtakos turėjo ir 2018 m. pabaigoje sėkmingai įgyvendintas „Berry“ prekės ženklo įsigijimas.

Pijus Makarevičius

Pasak P. Makarevičiaus, daugiau galimybių semtis patirties iš baldų prekybos rinkos lyderių Skandinavijoje ir išplėsti asortimentą suteikė 2018 m. rudenį įvykęs prisijungimas prie tarptautinės įmonių grupės „Bygghemma Group“.

„Kartu įgavome pasitikėjimo savo sukurtą verslo modelį drąsiau taikyti kitose rinkose, todėl būtent po šio susijungimo pradėjome drąsiau plėsti verslą Graikijoje ir Rumunijoje. Tačiau būta ir šalių, kuriose nutarėme stabdyti investicijas, pavyzdžiui, Suomijoje“, – sako P. Makarevičius.

Šiuo metu, įmonių grupės vadovo teigimu, nuspręsta labiau susitelkti į Pietų Europos šalis, o 2020 m. planuojama plėtra beveik 60 mln. gyventojų turinčioje Italijoje.

Su vietiniais prekės ženklais „Furniture1“ šiuo metu veikia Baltijos šalyse, taip pat – Vengrijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje ir Graikijoje. Beveik 30-tyje „Furniture1.eu” biurų ir „cross-dock“ tipo sandėlių dirba daugiau kaip 300 darbuotojų. Minėtų sandėlių veikla pasižymi tuo, kad atgabenti baldai ir aksesuarai be tarpinio sandėliavimo pakraunami tiesiai į įmonės transportą, pristatantį užsakytas prekes galutiniams užsakovams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)