„Plėtrai ruošėmės iš anksto ir ją sėkmingai įgyvendinome siekdami stiprinti savo pozicijas rinkoje – vertinome konkurencinę aplinką apdailos ir statybinių medžiagų sektoriuje, kuri per pastaruosius metus itin sustiprėjo. Džiaugiamės, kad per mažiau nei metus atidarėme tris naujas parduotuves Kaune, Mažeikiuose ir Utenoje, atnaujinome pagrindinę tinklo parduotuvę Vilniuje, esančią „Akropolio“ prekybos centre, vystėme elektroninę prekybą“, – sako UAB „Ermitažas“ generalinis direktorius Gediminas Mickėnas.

Pasak G. Mickėno, siekiant užtikrinti malonią apsipirkimo patirtį pirkėjams, parduotuvės įrengtos vadovaujantis naująja koncepcija. Parduotuvių asortimentas parinktas pagal konkretaus miesto vartotojų poreikius, sukurtas modernus skyrių išdėstymas, nuorodos, kad būtų lengva susiorientuoti tarp skirtingų prekių. Visų naujų parduotuvių pasididžiavimu tapo didelės akcinės zonos, erdvios ir šviesios vidaus ir lauko oranžerijos, specialios dažų laboratorijos, atskiros zonos verslo segmento pirkėjų aptarnavimui.

2019 m. pirmąjį ketvirtį užbaigtas pagrindinės „Ermitažo“ parduotuvės Vilniuje atnaujinimas. Kartu su įgyvendintu naujuoju parduotuvės modeliu pirkėjams pristatytos pirmosios savitarnos kasos apdailos ir statybinių prekių segmente Lietuvoje. Šios savitarnos kasos turi labai didelį pasisekimą – jomis naudojasi daugiau nei penktadalis pirkėjų. Vilniaus parduotuvėje praplėsti plytelių, grindų dangos, elektrinių įrankių, dažų skyriai.

Taip pat sėkmingai vystoma elektroninė prekyba www.ermitazas.lt. Pirkėjų patogumui daugumoje parduotuvių įrengtos prekių atsiėmimo erdvės užsisakiusiems prekes elektroniniu būdu.

Šiais metais „Ermitažas“ planuoja atnaujinti dar dvi didelio formato parduotuves Klaipėdoje ir Kaune. Bus panaudota pasiteisinusi praktika dėl parduotuvės atnaujinimo proceso ir įdiegta naujoji parduotuvės koncepcija, taip pat planuojama plėsti savitarnos kasų tinklą.

„Ermitažo“ 2018 m. pardavimo pajamos buvo 89,8 mln. eurų, lyginant su 2017 m., jos augo 5,2 proc. Grynasis pelnas siekė 1,6 mln. eurų, kurio sumažėjimui, lyginant su 2017 m., įtakos turėjo išlaidos naujoms ir rekonstruojamoms parduotuvėms.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją