„Akropolių“ įmonių grupės rezultatai skelbiami be bendrovės „Delano“, kuri buvo parduota 2017 m. pabaigoje, apyvartos.

Kaip pranešė bendrovė, bendri „Akropolių“ įmonių grupės Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose valdomų prekybos ir pramogų centrų nuomininkų pardavimai pernai siekė 573,9 mln. eurų ir, lyginant su 2017 m., išaugo 5,7 mln. eurų 1 proc. Iš viso per pernai metus Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliai“ sulaukė 33,3 mln. lankytojų - 200 tūkstančių daugiau nei 2017 m.

Pernai „Akropolių“ įmonių grupė vykdė du svarbius projektus: baigė statyti ir atidarė pirmąjį „Akropolis Group“ užsienyje valdomą prekybos ir pramogų centrą Rygos „Akropole“ ir vykdė didelio masto prekybos ir pramogų centrų veikiančių Lietuvoje atnaujinimą - per metus „Akropoliuose“ atsinaujino arba naujai atsidarė daugiau nei 120 nuomininkų.

Pasak Akropolis Group“ valdybos pirmininko Vytauto Labecko, dideles permainas lankytojai mato Vilniaus „Akropolyje“ - čia įgyvendinamas projektas „Akropolis persirengia“ yra didžiausias nuo pat prekybos ir pramogų centro atidarymo. Jo metu bus atnaujinta 49 tūkst. kv. m ploto. Trečdalis šių darbų buvo atlikta pernai, pagrindinį dėmesį skiriant prekybos ploto atnaujinimui, naujų prekių ženklų pritraukimui. Vilniaus „Akropolyje“ pernai atidaryta 21 nauja parduotuvė, dar 38 atnaujino savo interjerą ir koncepcijas. Projektas „Akropolis persirengia“ bus baigtas rudenį.

ELTA primena, kad į 98 tūkst. kv. metrų ploto prekybos ir pramogų centrą „Akropole“ ir jo infrastruktūrą projektą plėtojanti Lietuvos bendrovė „Akropolis Group“ investavo 180 mln. eurų.

Dviejų aukštų pastate įsikūrė beveik 170 nuomininkų - apie 140 mados ir laisvalaikio prekių parduotuvių, naujas „Apollo“ kino centras, „O'Learys“ laisvalaikio centras, Ledo arena, „Lemon Gym“ sporto klubas, 30 skirtingų kavinių bei restoranų.

Tarp pagrindinių Rygos „Akropole“ nuomininkų yra didžiausios Latvijoje „Maxima XXX“, „Zara“, „Reserved“ parduotuvės, taip pat pirmoji Europos mados prekių tinklo „Van Graaf“ parduotuvė. Prekybos ir pramogų centre įsikūrė ir lietuviški prekių ženklai, kurie plėtrą užsienyje pradėjo kartu su „Akropoliu“ - Rygos „Akropole“ lankytojai ras pirmuosius Latvijoje restoranus „Grill London“, „Paslėpti receptai“, „Ali šokoladinė“, „Thierry“ kepyklėlę.

Prie „Akropole“ lankytojams įrengta 2300 vietų automobilių stovėjimo aikštelė, projekto plėtotojai taip pat investavo 7 mln. eurų į prekybos centro aplinkos ir aplinkinių gatvių transporto infrastruktūros plėtrą. Buvo įrengta estakada virš Maskavas gatvės, rekonstruotos aplinkinės gatvės, įrengtos naujos autobusų ir tramvajų stotelės.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)