„Starbucks“ sutiko „Nestle“ parduoti nuolatines teises reklamuoti ir parduoti savo kavos ir maisto produktus. Pagal sandorį, kuris turėtų būti užbaigtas iki šių metų pabaigos, apie 500 „Starbucks“ darbuotojų pereis į „Nestle“.

„Šis pasaulinis bendradarbiavimas dėl „Nestle“ reputacijos „Starbucks“ produktus atneš į milijonus naujų klientų namų“, - sakė „Starbucks“ generalinis direktorius Kevinas Johnsonas.

Tuo tarpu „Nestle“, kuriai taip pat priklauso „Nescafe“ ir „Nespresso“ kavos prekės ženklai, teigia, kad kompanijos strategija yra koncentruotis į perspektyvius verslo segmentus, o sandoris su „Starbucks“ puikiai dera prie šios strategijos.

„Šis sandoris yra svarbus žingsnis mūsų kavos verslui, kuris yra didžiausia „Nestle“ augimo kategorija“, - džiaugėsi Šveicarijos bendrovės generalinis direktorius Markas Schneideris.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją