Šiandien sprendimą (14 val. 45 min. Lietuvos laiku) dėl palūkanų normų skelbs ECB. Prognozuojama, kad palūkanų normos išliks nepakeistos ir sieks 0,5 procento. Tradiciškai daugiausiai rinkos dalyvių dėmesio sulauks spaudos konferencija, kurios metu turėtų būti pakartota, kad dabartinis palūkanų lygis yra tinkamas. ECB turėtų nekeisti komunikavimo politikos ir pažymėti, kad palūkanos išliks žemos pakankamai ilgą laikotarpį. Kaip visada, M. Draghi primins rinkos dalyviams apie tai, kad ECB yra pasirengęs veikti ir apie subalansuotą infliaciją, kuri nekelia rizikos ECB vykdomai politikai. Apibendrinant, šis susitikimas turėtų būti beveik identiškas paskutiniam, įvykusiam rugsėjo 5 dieną.

Baltijos šalių rinkų nepasiekė itin palankios Europos investuotojų nuotaikos, todėl paklausos ir pasiūlos pusės buvo apylygės. OMXV indekso reikšmė mažėjo 0,2 proc., tačiau brangusių akcijų buvo daugiau (7) negu pigusių (6). Talino indekso OMXT reikšmė nesikeitė ir išliko 836,3 punkto. Nuo praėjusios savaitės iki pirmadienio net 6,5 proc. brangusioms „Rokiškio sūrio“ akcijoms paklausa vakar sumažėjo, akcijos pigo 1,83 proc. (23 tūkst. eurų), tačiau išaugo susidomėjimas „Žemaitijos pieno“ vertybiniais popieriais (+1,05 proc., 68 tūkst. eurų). Talino biržoje tradiciškai didžiausios apyvartos pasiektos „Olympic Entertainment Group“ (0 proc., 145 tūkst. eurų) ir „Tallink Grupp“ (+0,11 proc., 136 tūkst. eurų).

Iš rinkas pasiekusių naujienų, verta paminėti paskelbtus konkurenčių „Aprangos“ ir „Baltika“ bendrovių rugsėjo mėnesio pardavimo rezultatus bei pablogintas „Baltika“ prognozes 2013-iems metams. „Apranga“ pardavimo apimtis rugsėjį, palyginti su analogišku laikotarpiu prieš metus, padidino 6 proc. iki 56,7 mln. litų. Šiemet per pirmus 9 metų mėnesius grupės apyvarta išaugo 10,5 proc. iki 419,9 mln. litų. Bendrovės akcijos vakarykštės sesijos metu pigo 0,39 proc. iki 2,55 euro, o apyvarta buvo 39 tūkst. eurų. Vertinant bendrai, maždaug panašius augimo tempus bendrovė pasiekia kiekvieną mėnesį, todėl paskelbti rezultatai yra stabilūs. Kartu tai reiškia, kad „H&M“ tinklo atėjimas į Lietuvos rinką rugsėjo mėnesio pardavimo rezultatams didelės įtakos neturėjo, tačiau verta nepamiršti, kad „H&M” veikia vos mėnesį. Tuo tarpu „Baltika“ rugsėjį, palyginti su analogišku laikotarpiu prieš metus, pardavė 8 ! proc. mažiau – pardavimo apyvarta siekė 4,747 mln. eurų. Rezultatai paskelbti prekybai pasibaigus kartu su pranešimu apie metinių planų korekcijas – prognozuotas 10 proc. metinės apyvartos augimas sumažintas iki 7 proc., pelno siekiama uždirbti tiek, kiek 2012 metais, nors tikėtasi pelną padvigubinti. Tikslų korekcijas bendrovė aiškina prastesniais negu laukta rugpjūčio ir rugsėjo mėnesio pardavimo rezultatais, todėl kainos kritimui šiandien didžiausią įtaką turės vadovybės prognozių pabloginimas.