Kaip rašoma pranešime, birželio mėnesį į įrengtą tilto perdangos surinkimo aikštelę planuojama atgabenti metalo konstrukcijas, jas suvirinti į vientisą siją ir specialios įrangos pagalba užstumti ant įrengtų atramų.

Visą projektą, kuris apima  naujo tilto per Nerį, viaduko per Jonavos gatvę bei dešinėje magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda pusėje numatyto jungiamojo kelio statybą, pagal sutartį numatoma pabaigti iki 2021 m. rugsėjo mėn.

Projekto įgyvendinimo metu vairuotojai galės naudotis abiem A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais. Darbų metu transporto priemonių greitis Klaipėdos kryptimi bus ribojamas iki 70 km/val., dėl to didelių eismo trikdžių vairuotojai neturėtų patirti.

Kaune statomas tiltas per Nerį


Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą, bus atskirti tranzitinio ir vietinio eismo srautai: atitvarais atskirtos 4 vidurinės juostos bus skirtos tranzitiniam eismui, jose didžiausias leistinas greitis bus padidintas iki 110 km/val., o šoninės 4 eismo juostos (po dvi iš kiekvienos pusės) atliks jungiamųjų kelių vietiniam eismui paskirtį.

Projektas įgyvendinamas pagal Kelių direkcijos ir AB „Kauno tiltai“ sutartį „Dėl valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 99,29 iki 100,47 km rekonstravimo projekto įgyvendinimo“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)