Bendrovė pranešime skelbia, kad jau pasirašytos pirmos sutartys su būsimais nuomininkais.

Pirmasis, prieš dvejus metus Vilniuje, Gedimino prospekte įkurtas „Workland“ verslo centras yra vienas didžiausių pilnai aprūpintų verslo centrų miesto centre. Čia nuomojami privatūs biurai, kuriuose įrengtos nuo 1 iki 18 darbo vietų, susitikimams skirtos erdvės.

Naujasis „Workland“ centras Didžiojoje gatvėje suprojektuotas atsižvelgiant į platesnės auditorijos poreikius – nuomojami ne tik privatūs ofisai, bet ir darbo vietos bendrystės („coworking“) erdvėje.

„Naujoji karta, kuri ateina į darbo rinką, atneša naujus pokyčius į biuro patalpų rinką – sparčiai auga lanksčių bei inspiruojančių darbo vietų poreikis ir mes esame pasiryžę patenkinti šią paklausą. Šiuo metu turime keturis sėkmingai veikiančius verslo centrus Taline, Rygoje ir Vilniuje bei esame patvirtinę 4,5 mln. investicijas Baltijos šalyse, su tikslu 2020 metais turėti 10 verslo centrų. Visuose naujuose mūsų verslo centruose pasiūlysime galimybę dirbti tiek privačiose, tiek bendrystės erdvėse didelį dėmesį skirdami bendruomenės kūrimui centruose ir tarp centrų“, – sako „Workland Group“ steigėjas ir valdybos pirmininkas Indrekas Haalas.

Antroji pilnai įrengta biurų erdvė Vilniuje įsikurs Didžiojoje gatvėje esančiame istoriniame pastate, kuriame anksčiau veikė kino teatras, vėliau – bankas. Šio pastato rekonstrukcijos projektą XX a. pradžioje parengė žymus architektas Michailas Prozorovas, kuris Vilniuje suprojektavo ne vieną išskirtinį pastatą – Vilniaus kenesą, „Vaidilos“ teatrą, Lietuvos Mokslų akademijos pastatą ir kitus. Pastato interjeras per dešimtmečius keitėsi, todėl jame įrengiant biurų centrą, buvo stengiamasi sugrąžinti pirminį patalpų išplanavimą, paliekant atidengtas ne tik unikalias lubas, bet ir XIX a. sienų fragmentus.

Beveik 1300 kv. m ploto verslo centre baigiami įrengti ofisai, salės, skirtos susitikimams ir bendrystės erdvė. Pastaroji erdvė įrengta salėje su aukštomis lubomis, siekiančiomis virš 7 metrų ir beveik 6 metrų aukščio langais iš abiejų pusių

„Esame pasirašę sutartis su pirmaisiais nuomininkais, kurie į naujas patalpas planuoja įsikelti sausio pradžioje. Didžiausias šios vietos privalumas – išskirtinė vieta ir kaimynystė: 5 žvaigždučių viešbučiai, ambasados, prabangios parduotuvės ir daugiau nei 30 kavinių ir restoranų. Visa tai ypač aktualu tiems, kas darbo vietas čia nuomojasi atvykę iš užsienio. Keičiasi darbo įpročiai, todėl galimybė laisvai judėti neprisiimant ilgalaikių įsipareigojimų yra tai, ką verslas vertina labiausiai. Šiandien dirbi Lietuvoje, rytoj gal jau už 800 kilometrų, tas pats ir su darbuotojų skaičiumi – šiandien dirbi vienas, o po savaitės galbūt trumpam reikės įdarbinti kelis darbuotojus, kuriems taip pat reikės papildomų darbo vietų – taigi lengvai koreguojamas darbo vietų skaičius ir trumpalaikis įsipareigojimas be jokių pradinių investicijų yra labai patogus“, – sako „Workland“ Lietuvoje valdomų centrų vadovė Lietuvoje Laura Panovienė.

„Workland“ yra pilnai aprūpintų biurų tinklas, įkurtas 2016 m., kurio centrai jau veikia Vilniuje, Taline, ir Rygoje. Įmonė toliau vykdo plėtrą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)