„Aprangos“ grupės vadovas Rimantas Perveneckas konstatuoja, kad prekybos centrų atnaujinimą diktuoja didėjanti konkurencija: „Prekių ženklų naujienų artimiausiu metu daug nebus, todėl reikia ieškoti įvairių kitų būdų, kaip tapti įdomesniems, patrauklesniems vartotojui“. Anot jo, ši tendencija labiausiai matoma Rygoje ir Taline. Pasak jo, pastaruoju metu į atsinaujinimą investavusių, pavyzdžiui, Talino „Ulemiste“ ir Kauno „Megos“ prekybo centų rezultatai po rekonstrukcijos pagerėjo.

R.Kalvaitienė sako, kad mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvės sudarys naujų plėtros galimybių kitiems prekybininkams.

Neseniai rekonstruotis baigė keturi centrai: Vilniaus Šiaurės miestelyje esantis „Outlet parkas, „Mega“ ir „Molas“ Kaune, „Saulės miestas“ Šiauliuose. „Ogmios“ grupės planai statyti naują prekybos centrą Pilaitės mikrorajone, sumažėjo Vilniaus „Vingio Akropolio“ projekto patrauklumas

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)