Idėja vystėsi beveik dešimtmetį

Sutartį savo parašais patvirtino Palangos meras Šarūnas Vaitkus, nekilnojamojo turto savininkės – bendrovės „Vastint Lithuania“ generalinis direktorius Kęstutis Vedeckis ir būsimo komplekso operatoriaus „SPA Vilnius“ vadovas Valdas Trinkūnas.

„Marriot“ viešbutis, kuriame veiks ypač didelis SPA ir sveikatingumo centras, bus pastatytas buvusio „Jūratės“ baseino vietoje. Sklypo plotas – šiek tiek daugiau nei hektaras, todėl jame iškilsiančio komplekso plotas sieks apie 15 tūkst. kvadratinių metrų, požeminėje automobilių stovėjimo aikštelėje tilps iki 150 mašinų. Pastato aukštis neviršys 19,5 metro, o tai yra penkių aukštų.

Apie investicijas į teritoriją, kurioje stovėjo „Jūratės“ baseinas, Palangoje kalbama jau nuo 2008 metų. „Džiaugiuosi, kad visi užstrigę dalykai pagaliau pasibaigė, kad investuotojai, operatoriai Lietuvai jau paskelbė žinią, jog Palangos kurortą ateina pasaulinio lygio viešbučių tinklas „Marriott“. Dar smagiau, kad didelė dalis investicijų bus nukreiptos į sveikatinimo infrastruktūros sukūrimą, o tai turėtų padėti Palanga spręsti sezoniškumo problemą. Be to, tokio viešbučių tinklo atsiradimas Palangoje bus puiki reklama ir jai, ir Lietuvai“, – kalbėjo Š. Vaitkus.

Praplėtė SPA zoną

„Laukti reikėjo ilgai, bet vertėjo“, – teigė „Vastint Lithuania“ generalins direktorius K. Vedeckis. Ši bendrovė ir statys viešbučio bei SPA ir sveikatingumo kompleksą, kurį valdys „SPA Vilnius“.
„Marriott“ ir „SPA Vilnius“ sinergija bus puikus pavyzdys. Aišku, tai ne visuomeninis, o komercinis projektas, todėl jis turi atsipirkti. Dėl šios priežasties ilgai truko derybos su „SPA Vilnius“, nes pirminiame projekte sveikatingumui skirtas plotas buvo gerokai mažesnis, todėl projektą teko koreguoti, korekcijas derinti su „Marriot“ prekės ženklo valdytojais“, – aiškino K. Vedeckis.

V. Trinkūnas, Š. Vaitkus, K. Vedeckis.

„Marriot“ viešbučių tinklas turi ne vieną prekės ženklą, kai kurie jų yra žemesnio lygio, todėl pabrėžiama, kad Palangai suteikta ypatinga garbė, kad joje iškilsiančiam viešbučiui bus suteiktas pagrindinis prekės ženklas – „Marriott“.

„Galiu pasakyti, kad tai nebuvo pats lengviausias derybų momentas. Tačiau mes to siekėme, nors tai šiek tiek ir pabrangino projektą, nes reikės atitikti visas sąlygas, numatytas franšizės sutartyje – pradedant baldais, baigiant aptarnavimo kokybe“, – teigė K. Vedeckis.

Jis vylėsi, jog šiemet rudenį pavyks pabaigti naujo komplekso techninį projektą ir gauti statybos leidimą. Viliamasi, kad pirmieji klientai į naują „Marriott“ viešbutį Palangoje įžengs 2018 metais arba po 16 mėnesių nuo statybos leidimo gavimo dienos.

Bendra investicijų suma siekia 30 mln eurų, nes 10 mln. jau išleista įsigyti sklypą, tvarkyti pamatus.

Naujų darbo vietų – 250

„Mums visada buvo įdomu Palangoje turėti savo objektą, todėl prieš pusmetį ir pradėjome kalbas su naujo viešbučio statytojais apie tai, kad galime tapti to komplekso valdytojais. Mes nesame investuotojai, mes labiau praktikai, kurie dirba jau pastatytame objekte. Todėl jį statant, reikia atsižvelgti ir mūsų reikalavimus, juk mes dirbsime, aptarnausime klientus. Nuo mūsų priklausys, koks bus pelnas“, – teigė „SPA Vilniaus“ generalinis direktorius V. Trinkūnas. „SPA Vilnius“ valdo viešbučius su SPA centrais Druskininkuose ir Anykščiuose.

Pirminiame projekte buvo numatyta, kad naujajame „Marriott“ viešbutyje bus tik 10-12 patalpų, kuriose bus teikiamos SPA ir sveikatinimo paslaugos.

„Per derybas pasiekėme, kad procedūrinių kambarių skaičius padidėtų iki 50. Mums įdomu valdyti viešbutį, į kurį žmonės pirmiausia važiuoja ne pernakvoti, o gauti sveikatinimo ir kurortinio gydymo paslaugas. Toks noras yra ir todėl, kad galėtume veikti visus metus, o ne tik vasarą. Tik siūlydami daug sveikatinimo paslaugų, klientų turėsime visus metus. Smagu, jog pavyko susitarti ir dabar architektai dirba, perplanuoja kompleksą“, – kalbėjo V. Trinkūnas.

Jo žodžiais, numatoma, kad naujajame komplekse bus apie 250 darbo vietų. Vidutinis darbuotojų atlyginimas „SPA Vilnius“ grupėje siekia apie 850 eurų per mėnesį.

„Palangoje atlyginimai darbuotojams taip pat nebus mažesni, nes norime teikti kokybiškas paslaugas savo klientams, todėl reikia gerų darbuotojų. Gerai, kad šalia yra Klaipėda, Kretinga, todėl neabejoju, kad darbuotojų pavyks rasti. Komandą jau tikimės surinkti likus metams iki atidarymo, kad žmonės galėtų praktikuotis kituose mūsų valdomuose viešbučiuose, kad jiems Palangoje jau nebereikėtų mokytis“, – aiškino V. Trinkūnas.

Numatoma, jog „Marriot“ viešbutyje Palangoje bus 250 kambarių. Tikimasi, kad viešbučio užimtumas turėtų siekti apie 70 proc.

„Vidutinė paros kaina pas mus asmeniui turėtų siekti apie 100 eurų, už kuriuos būtų suteikiama ir nakvynė, ir SPA paslaugų paketas, ir maitinimas. Nemanau, jog tai yra didelė kaina, nes viešbutis mažiausiai bus keturių žvaigždučių. Be to, mes nesiekiame nuvilioti kitų Palangoje veikiančių viešbučių klientus. Mūsų tikslas yra didinti žmonių srautus į Palangą“, – teigė V. Trinkūnas.

Remdamasis patirtimi apie Druskininkuose veikiantį „SPA Vilnius“ viešbutį, V. Trinkūnas pasakojo, kad jame pernai buvo klientų iš 63 valstybių, tačiau 51 proc. lankytojų srauto – lietuviai. „Palangoje, manau, turėsime klientų ir iš Latvijos, ir iš Skandinavijos, ir Rusijos, aišku, ir iš Lietuvos. Mūsų noras yra ne nuolat ieškoti naujų klientų, o dirbti taip, kad svečiai pas mus vis sugrįžtų“, – tikino V. Trinkūnas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (172)