Pirmoji žinia apie „Depo“ parduotuvę Klaipėdoje pasklido dar 2014 metų pabaigoje. Kaip savo tinklalapyje informuoja statybos valdymo ir techninės priežiūros paslaugas teikianti įmonė „Contestus projektai“, Šilutės pl. ir Dubysos g. sankryžoje stovėsiančio prekybos centro statybos turėtų baigtis 2016 metų trečiąjį ketvirtį.

2015 metų paskutinį ketvirtį pradėto statyti prekybos centro plotas – 25 tūkst. kv. m. Pastato užsakovas – „Pajūrio investicijų grupė“, o projektuotojai – „Kita kryptis“.

Antrasis „Depo“ prekybos centras, kurio statybos prasidės 2016 metų antrąjį ketvirtį, įsikurs Vilniaus Ukmergės g. 25 tūkst. kv. m ploto pastato statybas planuojama užbaigti iki 2016 metų pabaigos.

Šio prekybos centro užsakovas – „Jaunbumani“, projektuotojas – ta pati „Kita kryptis“.

Sostinėje iki metų pabaigos taip pat planuojama užbaigti ir trečiojo „Depo“ prekybos centro statybas, kurios, kaip ir antrojo, prasidės 2016 metų antrąjį ketvirtį.

30 tūkst. kv. m pastatą Gariūnų gatvėje užsakė „Bumani“, o projektuoja „Projektavimo sprendimai“

„Pajūrio investicijų grupė“, „Jaunbumani“ ir „Bumani“ priklauso Latvijos SIA „New Bumani Invest“, kuriai vadovauja vienas iš „Depo“ akcininkų Andris Kozlovskis.

Latvijoje „Depo“ valdo devynis prekybos centrus.

Lietuvoje pagrindiniai naujo rinkos žaidėjo konkurentai bus „Senukai“, turinti 20 prekybos centrų, ir „Moki-veži“, turinti 22 parduotuves.

Vertina rimtai

„Moki-veži“ Marketingo vadovė Jurga Petrauskienė DELFI sakė, kad „Depo“, kaip ir kiekvieną kitą konkurentą, vertina rimtai.

„Juolab, kad jis ateina į mūsų rinką ir taiko į tą pačią tikslinę auditoriją – žemų ir vidutinių pajamų pirkėjus“, – pridūrė ji.

Pašnekovė sakė, kad kiekvienam naujam konkurentui, ypač tokioje nedidelėje ir konkurencingoje statybinių medžiagų rinkoje, įsitvirtinti sunku, tačiau vertinant nūdienos pirkėjo polinkį ieškoti geriausio kainos ir kokybės santykio, tai padaryti yra įmanoma.

„Statybinių medžiagų rinkos situacija visada imli kitiems makroekonomikos veiksniams – politinei, socialinei, ekonominei, technologinei situacijai visos šalies ir užsienio rinkose. Bet kuris ekonominis, politinis įvykis turi didelės įtakos statybinių medžiagų prekybos sričiai, tad dirbti ir konkuruoti joje nelengva, juolab, kad esame ne pirmo būtinumo o gerbūvio prekių segmento sudėtinė dalis. Tačiau, bet kuriuo atveju, rinkoje esame ne naujokai – jau 16 metų, tad orientuojamės pirkėjų poreikiuose, sekame rinkos naujoves, statome naujus ir atnaujiname senus prekybos centrus“, – komentavo J. Petrauskienė.

„Senukų“ atstovai į DELFI klausimus neatsakė.

„Senukai“ Lietuvoje veikia jau daugiau nei 20 metų. „Moki-veži“ veiklą pradėjo 2000 metais. Abu tinklai savo parduotuvių turi Vilniuje ir Klaipėdoje, kur saviškes atidaryti planuoja „Depo“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (257)