Stotyje planuojama automatizuoti švieslentes. Pati autobusų stoties aikštė persikels už stoties pastato, kuris išsidėstys palei Vytauto prospektą. Pastate vyks 4–5 kasos, siuntų zona, numatytos vietos taksi automobiliams.

KAUET nariai, išsakydami pastabas, atkreipė dėmesį, kad pastatas tampa labiau prekybos centru nei stotimi, nes būtent komercijai atiduota didesnioji pastato dalis. Į prekybinę zoną patenkama ir atėjus į pastatą nuo gatvės pusės. „Kautros“ vadovo teigimu, stoties funkcijoms palikta tiek vietos, kiek jai iš tiesų reikia.

Stotyje bus įrengta „Rimi“ parduotuvė, taip pat paliktas plotas smulkesniems prekeiviams.

Projektą parengusios „Kautros“ direktorius Linas Skardžiukas sakė, kad bendradarbiauti su verslu nuspręsta, siekiant padengti dalį statybos kainos.

„Buvo ieškoma kompromiso tarp funkcijos ir finansinių galimybių“, – sakė L.Skardžiukas. Pasak jo, „prekybininkais reikia srautų, o mums reikia pinigų, todėl radome tokį susitarimą, kuris galėtų finansuoti visą objektą“.

„Kautros“ skaičiavimais, per dieną joje apsilanko 600 autobusų. Jiems numatyta 17 stovėjimų vietų, dar keletas vietų – mažesniems autobusams.

Projekto verė gali siekti apie 20 mln. litų, jį planuojama pradėti kitų metų pavasarį.

Stoties projektą parengė „Dviejų grupės“ architektas Gintaras Balčytis.