Lietuva daugiau pavydžiai nebesižvalgo į savo geriau gyvenančius kaimynus kitoje Baltijos jūros pusėje, o šalies sostinė paaiškina kodėl. Savimi pasitikinčių, kūrybingų ir gerai išsilavinusių žmonių miestas parodo, kaip maža šalis gali įgyvendinti dideles ambicijas“, – rašo britų žurnalistas Joshas Fehnertas.

Vilnių jis apibūdina pasakodamas apie pasakišką senamiestį, žaliąsias erdves, daugybę kavinių ir nepriklausomų restoranų. „Praėjus ketvirčiui amžiaus po Sovietų sąjungos žlugimo, Vilnius tapo Baltijos šalių verslo švyturiu“, – įspūdžius dėsto žurnalistas.

Straipsnyje taip pat primenama ir tai, kad Lietuva Pasaulio banko „Doing Business“ reitinge užima 24 vietą, ir nors statistika gali meluoti, tačiau ją paremia daugelio čia įmones perkėlusių verslininkų pavyzdžiai.

Tarp jų – „Barclays“ ir „Western Union“. R. Šimašius žurnalui taip pat priminė, jog savo biurus sostinėje jau yra atidarę „Google“, „Uber“, „Nasdaq“ bei Rusijos bendrovė „Game Insight“.

Pažymima, kad Lietuvoje, lyginant su kitoms Europos šalimis, atlyginimai yra pakankamai maži, o tai gali patrauklu sutaupyti norinčioms mažesnėms įmonėms.

Dar vienas Lietuvos sostinės privalumas – patogus susisiekimas. „Kuo daugiau keliauju, tuo geriau suprantu, kad Vilniuje judėti lengviau. Londone pavargsti vien nuo galvojimo, kaip geriausia jame keliauti“, – kalbėjo „Monocle“ kalbintas vienas iš idėjų agentūros „New!“ įkūrėjų Tomas Ramanauskas.

Remigijus Šimašius

Vietoje tanko – bendravimas

Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus patarėjas Aleksandras Zubriakovas teigė, kad straipsnį rašęs „Monocle“ žurnalistas į jį kreipėsi pats.

„Paskambino iš Londono, tada viską suderinome. Su juo po Vilnių važinėjo už investicijų pritraukimą atsakinga kolegė Agnė Selemonaitė“, – pasakojo patarėjas.

„Monocle“ pastaraisiais metais rašė apie visas Europos sostinės ir Vilnius netapo išimtimi. Prieš kurį laiką žurnalas skelbė straipsnių seriją apie Estiją.

„J. Fehnertas pats yra buvęs ir Taline, ir Rygoje“, – sakė A. Zubriakovas.

Jis taip pat pridūrė, kad informacijos apie Vilnių užsienio žiniasklaidoje anksčiau nebuvo pakankamai, todėl dabar stengiamasi šią padėtį taisyti.

„Matome didelį susidomėjimą Vilniumi užsienio spaudoje, bet iki šiol su žurnalistais tiesiogiai dirbama nebuvo. Nepakanka vieną kartą per dvi kadencijas pravažiuoti tanku Gedimino prospektu, reikia daug ir sunkiai dirbti“, – aiškino R. Šimašiaus patarėjas.

Žurnalas kosmopolitams

„Monocle“ leidyba pradėta 2007 metais. Žurnale daugiausiai rašoma apie pasaulines aktualijas, verslą, kultūrą, dizainą.

„Tikime, kad pasaulyje netrūksta globaliai mąstančių skaitytojų, kurie trokšta sužinoti apie naujas galimybes ir patartis, kurios laukia už jų valstybės sienų“, – taip „Monocle“ pristatomas reklaminiame video klipe.

Žurnalas išeina 10 kartų per metus. Kiekvienas numeris spausdinamas maždaug 80 tūkst. egzempliorių tiražu ir turi 18 tūkst. prenumeratorių.

Žurnalas turi per 30 korespondentų tinklą aplink pasaulį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)