Leidyba perimama iš Druskininkų švietimo centro. Nuo gegužės 14 d. savaitraštį leis balandžio pabaigoje įsteigta VšĮ „Kantri medija“.

DELFI primena, kad 2013 m. gruodžio 3 d. žurnalistų etikos inspektorius priėmė sprendimą, kuriuo pirmą kartą savo veikloje nustatė, kad Druskininkų savivaldybės institucijos, nepaisydamos Visuomenės informavimo įstatyme nustatyto draudimo, leido laikraštį „Mano Druskininkai“ kartu su švietimo įstaiga. Leidinio turinys neapsiribojo informacijos, susijusios su švietimo funkcijos teikimu, sklaida. Leidinyje, remiantis inspektoriaus sprendime nustatytomis aplinkybėmis, buvo vykdyta akivaizdi politinė kampanija, parengta pagal išankstinius nusistatymus ir tenkinant grupinius – politinius interesus.

„Nuolat stebiu pokyčius regioninės žiniasklaidos rinkoje, vertinu galimybes į ją investuoti, - teigia naujasis „Mano Druskininkų“ savininkas. - Sėkminga patirtis su Panevėžio dienraščiu „Panevėžio balsas“ patvirtina, kad šis verslas gali būti pelningas“.

Verslininkas teigė, kad kol kas redakcijos keisti nežada: „Mano taktika tokia, kad pirmiausia komanda lieka, o laikui einant mes vertiname kiekvieno situaciją: ar jie gali adaptuotis prie naujų iššūkių ir naujos tvarkos, ar reikia kažkokių permainų. Bet visuomet duodame galimybę“.

Paklaustas, ar nesvarstė galimybės steigti naują laikraštį, o ne toliau leisti „Mano Druskininkus“, kurie pripažinti pažeidę Visuomenės informavimo įstatyme nustatytą draudimą, D. Gudelis teigė: „Manau, kad investuoti į reputaciją yra pigiau nei investuoti į naujo prekės ženklo įvedimą rinkoje“.

Savaitraštis „Mano Druskininkai“ išgarsėjo po įtarimų, kad Druskininkų meras, socialdemokratas Ričardas Malinauskas su Druskininkų savivaldybe daro įtaką žiniasklaidos priemonės turiniui.

Paskutiniuose rinkimuose į Europos Parlamentą ir prezidento rinkimuose socialdemokratų partija dirbo su „VIP Communications“.