Siūlome pasinaudoti devyniais paprastais patarimais, kurių laikydamiesi būsite kur kas populiaresni internetinėje erdvėje.

BBC, remdamasi ekspertų nuomonėmis, siūlo išbandyti šiuos patarimus.

-Pasistenkite įtraukti žiūrovus per pirmas septynias video siužeto sekundes.

-Papasakokite gerą istoriją.

„Kai žmonės tikisi, kad kažkas tuoj atitiks ir tai iškart įvyksta, galite būti tikri, kad tokios istorijos sulauks sėkmės“, – sako „Gawker Media“ įkūrėjas Nickas Dentonas.

-Būkite juokingi.

„Humoras dažnai yra tas veiksnys, kuris priverčia peržiūrėti ir pasidalinti juokingu vaizdeliu. Norime pasidalinti šia emocija ir su kitais, todėl „pasidaliname“ ir siužetu“, – teigia „BuzzFeed“ vyriausias redaktorius Benas Smithas.

-Pasistenkite išlaikyti žiūrovo dėmesį.

„Jūs turite sukurti aplinką, tarsi siužete tuoj įvyks kažkas, į ką privalu atkreipti dėmesį ir tai būtina pažymėti kviečiant peržiūrėti siužetą“, – pataria „Mashable“ vykdomasis direktorius Jimas Robertsas.

-Panaudokite gyvūnus.

„Gyvūnai labai stipriai veikia žmones“, – sako J. Roberts.

-Paprašykite įtakingo ar gerai žinomo visuomenei asmens pasidalinti jūsų video siužetu.

-Nustebinkite.

-Būkite emocionalūs.

„Vaizdo siužetai, kurie paliečia žmonių emocijas, verčia jais pasidalinti su kitais“, – pasakoja „BuzzFeed“ vyriausias redaktorius B. Smithas.

Taip pat specialistai pataria kurti vaizdo siužetus ne ilgesnius nei trys minutės, nes tik tiek laiko žmonės sugeba sukoncentruoti savo dėmesį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)