Priminsime, kad 2013 metų pabaigoje paskelbtame „Rewind“ reitinge pirmoji vieta atiteko linksmam skandinavų projektui, sukūrusiam vieniems patikusią, o kitus erzinusią dainą apie lapę. Šiek tiek informacijos apie šių metų nugalėtoją – tai taip pat gyvūnas, tik turįs šiek tiek daugiau nei keturias kojas.

Lenkų sumanytas pokštas, kuriame pagrindinis ir baisiausias vaidmuo atiteko paprastam šuniui, perrengtam didžiuliu voru, sulaukė daugiausia simpatijų, komentarų ir pasidalijimų.

2014 metų geriausiųjų kolekcijoje – pokštai, reklamos, ištraukos iš įvairių talentų šou perklausų ir socialinės akcijos. „Šiais metais mūsų dešimtukas kaip niekad įvairus“, – sako „YouTube“ kultūros ir tendencijų skyriaus vadovas Kevinas Allocca. Nepaisant to, visi jie turi kai ką bendro. „Jie visi stebina, skatina netradiciškai pažvelgti į paprastus dalykus, bando įtraukti į bendrą veiklą, dalyvauti, žaisti“, – rezultatus komentuoja K. Allocca.

Nors didžiulis šuo voras kaip reikiant nustebino ir išgąsdino, filmukas „10 Hours of Walking in NYC as a Woman“ sulaukė bene aktyviausios reakcijos, paskatino diskusijas ir dalijimąsi nuomonėmis.

Žmonės ne tik žiūrėjo filmuką, bet ir norėjo apie jį kalbėti, diskutuoti, reaguoti. Sukurta šimtai parodijų –nuo absurdiškų iki labai rimtų“, – rezultatus komentuoja K. Allocca.

Pristatome 10 daugiausia dėmesio 2014 metais sulaukusių „YouTube“ vaizdo įrašų:

1) Voras-šuo

Šis pokštas žmones paskatino ieškoti Helovino kostiumų – ne tik sau, bet ir savo keturkojams bičiuliams. Pagrindinis šio filmuko veikėjas – voro kostiumu perrengtas draugiškai nusiteikęs šou. Turime pripažinti – pokšto taikiniais tapusių žmonių vietoje atsidurti tikrai nenorėtume.
113,4 mln. peržiūrų; 41 tūkst. komentarų, 571 tūkst. pamėgimų

2) „Nike“ reklama, skirta Pasaulio futbolo čempionatui

Nike“ Pasaulio futbolo čempionatui skirtoje reklamoje „Winner Stays On“ nusifilmavo tokios futbolo žvaigždės kaip Christiano Ronaldo, Neymaras, Wayne‘as Rooney ir kiti. Fone skamba roko grupės „Eagles of Death Metal“ daina.
98,8 mln. peržiūrų; 32 tūkst. komentarų; 492 tūkst. pamėgimų

3) Pirmasis bučinys

Drabužiais prekiaujanti bendrovė „Wren Studio“ paprašė 20 nepažįstamų žmonių reklamoje pasibučiuoti. Netrukus pasirodė pranešimų, kad dalis tariamai nepažįstamų žmonių visgi buvo pažįstami. Kad ir kaip ten bebūtų, projektas sulaukė dėmesio visame pasaulyje (nors jį žiūrėti ir šiek tiek keista). Savaime suprantama, ir parodijų.

94,2 mln. peržiūrų; 52 tūkst. komentarų; 438 tūkst. pamėgimų

4) Vienuolė Cristina Scuccia

Televizijos talentų laidos „Balsas“ (The Voice) teisėjai, perklausų metu nematantys, kas jiems dainuoja – vienas iš esminių šios laidos akcentų. Savaime suprantama, svarbiausias vaidmuo visgi atitenka dalyviams. „YouTube“ žiūrovus savo balsu pakerėjo Italijoje kuriamos projekto versijos dalyvė vienuolė Cristina Scuccia.

66,2 mln. peržiūrų; 29 tūkst. komentarų; 262 tūkst. pamėgimų

5) „iPhone 6 Plus“ lankstumo testas

2014 metų rugsėjis. Metas, kai visi puolė ieškoti būdų, kaip įminti „iPhone 6“ lankstumo mįslę. Technikos naujovių kanalas „Unbox Therapy“ nusprendė neatsilikti – būtent jo vaizdo įrašas ir sulaukė daugiausia dėmesio. Žinutė paprasta – jeigu tikrai smarkiai pasistengsite įlenkti savo išmanųjį, jums gali pavykti.
59,3 mln. peržiūrų; 48 tūkst. komentarų; 211 tūkst. pamėgimų

6) Bars & Melody

Dar vienas perliukas iš talentų šou. Pristatome jums dueto „Bars & Melody“ pasirodymą iš televizijos projekto „Britain‘s Got Talent“. Berniukų nuoširdumas tiesiog negalėjo likti nepastebėtas ir neįvertintas

56,8 mln. peržiūrų; komentarai – išjungti; 398 tūkst. pamėgimų

7) Šuo, žirgas ir meilė

Dar viena už širdies griebianti reklama, kurią sausį per „Super Bowl“ varžybas pristatė „Budweiser“. Reklama pasakoja apie žirgus, mielą šunelį ir du žmones, kurių širdyse galiausiai užgimsta šilti jausmai.

53,5 mln. peržiūrų; 17 tūkst. komentarų; 220 tūkst. pamėgimų

8) Velnio apsėstas kūdikis

Dar vienas filmukas pokštas. Niujorko centre buvo paliktas vežimėlis su šiurpiai realistišku mažyliu, gąsdinusiu praeivius.

48,9 mln. peržiūrų; 27 tūkst. komentarų; 226 tūkst. pamėgimų

9) Goku ir Supermeno repo dvikova

2014 metais projektas „Epic Rap Battles of History“ vyko jau trečiąjį sezoną. Jo pažiba tapo „Drakonų kovų“ pagrindinio veikėjo Goku ir Supermeno repo dvikova – bent jau taip mano „YouTube“ bendruomenė.

41 mln. peržiūrų; 210 tūkst. komentarų; 397 tūkst. pamėgimų

10) Niujorkietės patirtis gatvėse

Šis socialinis filmukas atskleidžia, ką Niujorko gatvėse patiria ramiai einanti moteris. Shoshana Roberts tiesiog ėjo miesto gatvėmis ir slapta filmavo, kaip į ją reaguoja stiprioji lytis – verta pamatyti. Vaizdo įrašas sukėlė daug diskusijų.

37,5 mln. peržiūrų; 140 tūkst. komentarų; pamėgimai – neskelbiami

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)