Pirmadienį prie Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos veikiantys ekspertai sprendė dėl LGL reklamos, kurią televizijos prieš kurį laiką atsisakė transliuoti.

„Ekspertai pripažino, kad klipe esanti informacija daro neigiamą poveikį nepilnamečiams pagal įstatyme įtvirtintą kriterijų: joje skatinama kitokia šeimos kūrimo samprata“, – DELFI sakė tarnybos patarėjas Deividas Velkas. Tai reiškia, kad minėta reklama gali būti rodoma tik pažymėta „S“ ženklu ir po 23 val.

Ekspertai sprendimą priėmė vienbalsiai. Jiems užkliuvo, kad klipe kalbant apie šeimą rodomos dvi vėliavos, o vienoje jų – vienalyčių porų simboliai. Taip, ekspertų nuomone, aiškiai duodama suprasti apie vienalytę šeimos sampratą, kuri nėra įteisinta Lietuvos teisės aktuose.

Ekspertų išvadas dar turės patvirtinti žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė.

LGL aiškina, kad vaizdo klipas kviečia į akistatą su visuomenėje vyraujančiais stereotipais, klipu įtaigiai paneigiamos trumparegiškos prielaidos, pristatomi dažniausiai heteroseksualiems žmonėms iškylantys klausimai.

Dėl LGL reklamos sprendė Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento Kontrolės skyriaus vedėja, socialinių mokslų daktarė Eglė Latauskienė, Vilniaus universiteto Vaikų psichiatrijos ir socialinės pediatrijos centro vaikų ir paauglių psichiatrė, psichoterapeutė, biomedicinos mokslų daktarė, docentė Sigita Lesinskienė, Teisės instituto vyresnysis mokslo darbuotojas, socialinių mokslų daktaras Petras Ragauskas, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno medicinos akademijos Sveikatos psichologijos katedros docentas, biomedicinos mokslų daktaras, gydytojas psichiatras Aurelijus Veryga.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (362)