„Mobiliojo ryšio operatorių segmentas ir toliau išlaiko lyderio pozicijas – jų reklamos gross išlaidos augo net 633 proc. „Bitė“ gross reklamos biudžetus didino 144 proc. ir išsaugojo antrąją vietą TOP reklamuotojų sąraše. Pirmąją vietą reklamuotojų dešimtuke užimanti bendrovė „Tele2“ gross biudžetus didino 40 proc.“, – pranešime cituojama TNS LT Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Šių metų sausio-kovo mėnesiais 57 proc. gross išlaidas padidino vitaminų ir maisto papildų grupės, 53 proc. prekybos centrų, 46 proc. greitųjų kreditų reklamos užsakovai. Tuo metu labiausiai, iki 58 proc., mažėjo mobiliojo ryšio telefonų, taip pat lengvųjų automobilių – 27 proc. ir čiužinių – 22 proc. reklamos biudžetai.

2014 m. sausio-kovo mėnesiais TV reklamos augimas siekė 11,4 proc. Didesniam augimui įtakos turėjo TV kanalų RTR Planeta ir REN TV, kurie pradėti matuoti nuo 2013 metų kovo ir rugsėjo mėnesių, apimtys. Be šių kanalų duomenų, TV reklamos laikas augo 2,1 proc. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuoti 333 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys, lyginant 2013 ir 2014 pirmų trijų mėnesių duomenis, sumažėjo 8,5 proc. Laikraščiuose reklamos plotas krito 10,6 proc., žurnaluose – 4,1 proc. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 2,712 mln., žurnaluose – 1,378 mln. kv.cm. reklamos.

Radijo stotys per 2014 metų sausį-kovą transliavo 1,420 mln. sekundžių reklamos ir tai buvo 1 proc. daugiau nei per 2013-ųjų analogišką laikotarpį.

Automatinė interneto reklamos sistema Evaliant™ šiemet užfiksavo 0,9 proc. daugiau reklamos negu per 2013 metų sausio-kovo mėnesius. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 1 mln. reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, paaugo 25,6 proc.

Lauko video reklamos ekranuose per 2014 metų pirmus tris mėnesius buvo transliuota 826 tūkst. sekundžių reklamos. Palyginus su 2013 metų analogišku laikotarpiu, lauko video reklamos apimtis sekundėmis krito 7,5 proc.

Per 2014 m. sausio-kovo mėn. ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota 9 tūkst. reklaminių lipdukų. Lyginant su 2013 m., šis rodiklis krito 33,7 proc.

Vidaus TV reklamos kiekis, lyginant šių ir 2013 metų pirmų trijų mėnesių duomenis, sumažėjo 21,4 proc.

Kino reklama, lyginant su 2013 m. sausio-kovo mėnesiais, šiemet augo 43,1 proc. Iš viso per šį laikotarpį buvo parodyta 63 tūkst. reklaminių klipų.

Žemiau TNS LT reklamos apimčių apžvalgoje pateikiami žiniasklaidos reklamos monitoringo duomenys, reklamos apimčių pokytis lyginant 2014-ųjų ir 2013-ųjų metų sausio-kovo mėnesių rezultatus.

Reklamos apimčių pokytis

ŽiniasklaidaReklamos apimtysPokytis proc.
TVsekundės2,1
LAIKRAŠČIAIcm²-10,6
ŽURNALAIcm²-4,1
RADIJASsekundės1,2
INTERNETASkartai0,9
LAUKO STATINĖ REKLAMA25,6
LAUKO VIDEO REKLAMAsekundės-7,5
FILLBOARDkartai-33,7
VIDAUS TV REKLAMAkartai-21,4
KINO REKLAMAkartai43,1

TOP 10 reklamuotojų


Reklamuotojas
TELE2
BITĖ
STUDIO MODERNA
4FINANCE
PALINK
MAXIMA LT
HENKEL
OLIFĖJA
OMNITEL
MCB FINANCE GROUP

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją