Vienuoliktąjį kartą vykęs lietuviškos reklamos festivalis šiemet sulaukė rekordinio darbų skaičiaus. Dėl aukso, sidabro bei bronzos apdovanojimų iš viso varžėsi 290 darbų. Apdovanojimai įteikti kūrybingiausiems reklamų autoriams 23 kategorijose.

Pagrindinis „Adrenalino“ prizas – festivalio „Grand prix“ pirmąkart istorijoje atiteko ne reklamos agentūrai, bet organizacijos viduje sukurtam darbui. Daugiausiai komisijos taškų surinko ir metų darbu tapo Prancūzų instituto Lietuvoje filmų festivaliui „Žiemos ekranai“ kurtas darbas „Bučinys“ (http://vimeo.com/57524505). „Metų agentūros“ titulą atsiėmė „Not Perfect|Y&R“, o „Metų klientu“ tapo knygynas „Eureka!“.

Renginį organizuojančios Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis teigia, kad festivalis šiemet pasižymėjo gerokai išaugusiu kokybiškų darbų skaičiumi. „Jei ankstesniais metais dažniausiai būdavo aiškus festivalio lyderis, kuris didele taškų persvara atsiplėšdavo nuo kitų, šiemet turėjome bent 5 vienodai stiprias agentūras. Tai rodo, kad auga bendras reklamos darbų kokybės lygis rinkoje“, – sako G. Šeputis.

Šiais metais buvo išdalinta 12 auksinių „Adrenalino“ strėlių. Penki aukščiausio lygio apdovanojimai atiteko reklamos agentūrai „Not Perfect|Y&R“: keturios auksinės strėlės už knygynui Eureka!“ kurtą TV, kino, išorės, spaudos reklamą, geriausią vizualinį sprendimą ir dizaino sprendimus bei vienas apdovanojimas už „Švyturio“ reklamą TV ir kine „Neskubinant laiko“. Du apdovanojimus gavo agentūra „Milk“: už geriausią interaktyvios reklamos sprendimą „Maybelline“ prekės ženklui ir paslaugų reklamą TV ir kine kurtą „Teo LT“ (Gala TV). Taip pat dvi aukso strėlės įteiktos agentūrai „New!“: už festivalio „Satta Outside“ radijo reklamą ir dizaino sprendimus „Stebuklai“. Po vieną auksinį apdovanojimą gavo agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ už SEB banko reklamos kampaniją „Apie svajones“ ir „TBWA/Vilnius“ už interaktyvius reklamos sprendimus „Swedbank“ „Zoom“. Taip pat auksinė strėlė įteikta Prancūzų instituto Lietuvoje filmų festivalio „Žiemos ekranai“ TV ir kino reklamai „Bučinys“.

12 sidabro bei 16 bronzos apdovanojimų „Adrenalinas 2013“ reklamos festivalyje pasidalino 8 agentūros: „Adell Taivas Ogilvy“ (5 sidabro, 1 bronzos strėlė), „New!“ (3 sidabro, 6 bronzos strėlės), „Milk“ (2 sidabro, 3 bronzos strėlės), Not Perfect| Y&R (1 sidabro, 3 bronzos strėlės), „The Magic“ (1 sidabro strėlė), „Tequila“, „Some Films“, „Starcom“ agentūros – po vieną bronzos apdovanojimą.

Visus geriausius festivalio „Adrenalinas 2013“ darbus jau netrukus bus galima pamatyti interneto svetainėje www.adrenalinas.org

Šiais metais festivalio „Adrenalinas“ komisiją sudarė: komisijos pirmininkas Volkan Karakasoglu („TBWA“ kūrybos direktorius, Turkija), Antti Einiö („KING“ kūrybos direktorius, Suomija), Tolga Büyükdoganay („Ogilvy&Mather“ kūrybos direktorius, Vokietija), Luc Chenier („HAVAS“ vyriausias strategas, Ukraina), Ivo Skribis („!ASAP“ bendrasavininkas, Latvija), Tomas Karpavičius („Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos direktorius), Rimantas Stanevičius („Milk“ kūrybos vadovas), Tomas Ramanauskas („NEW!“ kūrybos vadovas), Andrius Jakučionis („TBWA/Vilnius“ kūrybos direktorius) bei Marius Lukošius („Not Perfect|Y&R“ kūrybos direktorius).

Iš viso komisija turėjo įvertinti 23 skirtingų kategorijų darbus: kūrybiškiausias žiniasklaidos panaudojimas, geriausi reklamos gamybos namai, geriausias savireklamos darbas, geriausias dizaino sprendimas, reklaminis skydelis, internetinė svetainė, virusinė kampanija, išorinė reklama, netradicinis reklamos sprendimas, paslaugų reklama spaudoje, produktų reklama spaudoje, paslaugų reklama TV ir kine, produktų reklama TV ir kine, socialinė reklama, radijo reklama, reklamos kampanija, tiesioginės rinkodaros sprendimai ir ryšių su visuomene kampanija.