Nugalėjusios reklaminės kampanijos autorius - agentūros "Leo Burnett" Strategijų planuotojas Robertas Skiauteris.

2003 metų lapkričio pradžioje pradėta teikti paslauga "Ežys" šiuo metu turi beveik 400 tūkst. vartotojų, pranešė "Omnitel" atstovė.

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, šių metų pradžioje "Omnitel" iš viso turėjo 626 tūkst. išankstinio mokėjimo paslaugų vartotojų. "Pigiausio" kategorijoje konkuruojantis "Ežys" populiarumu aplenkė "Omnitel Extra".

Į geriausiųjų penketuką patekusieji projektai buvo vertinami pagal tris kriterijus - efektyvumas ir rezultatyvumas (50 proc.), kūrybingumas ir novatoriškumas (25 proc.) bei poveikis visuomenei (25 proc.).

Tarp penkių geriausių kampanijų taip pat pateko "Nuotrauka iš kosmoso" (Lietuva - šviesiausia Europos valstybė), kurią parengė "TBWAVidevita", taip pat šampūno nuo pleiskanų "Fructis" reklaminė kampanija su Arvydu Macijausku ("Kredo R"), "Švyturio" alaus jubiliejinė kampanija bei "Finastos investicijų valdymas" pensijų fondų reklaminė kampanija "Aš tai turėsiu..." ("TBWAVidevita").

2003 metais rinkodaros pasiekimų prizu buvo apdovanota "Utenos alaus" reklaminė kampanija "Utenos estai".

Šiemet vertinimo komisijoje buvo Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos valdybos pirmininkas Marius Jovaiša, "TNS Gallup" direktorius Žydrūnas Gaudiešius, "Verslo žinių" rinkodaros direktorė Aušra Barysienė ir "Publicum" direktorius Ričardas Jarmalavičius.