Kadangi „Super Bowl“ patenka tarp kelių kasmetinių vykių, pritraukiančių tokią masę žiūrovų, per varžybas rodoma daug televizijos reklamų, kurias dažnai užsako tiek žymūs prekės ženklai (pavyzdžiui, kasmet per „Super Bowl“ besireklamuojantis „Budweiser“, sukūręs tokias žinomas reklamos kampanijas kaip „Bud Bowl“ ir „Clydesdales“), tiek mažiau žinomi gamintojai, kurie, pasinaudodami daugiamilijonine auditorija, siekia sustiprinti savo pozicijas rinkoje.

Už tokį žinomumą tenka pakloti didžiules sumas pinigų: 2013 metais per finalą „Super Bowl XLVII“ 30 sekundžių reklama vidutiniškai kainavo apie 4 mln. dolerių (10 mln. litų).

Pristatome įdomesnes reklamas, transliuotas per šių metų finalą.

„Mercedes-Benz“

„Mercedes“ pamėgino įtikti jauniems žiūrovams, automobilio plovimo scenai pasitelkę modelį Kate Upton. Reklamą, kurioje kamera lėtai filmuoja menkai apsirengusio modelio kūną, automobilių gamintoja paskelbė internete, o K. Upton išplatino ją savo 697 tūkst. gerbėjų socialiniame tinkle „Twitter“. Reklama pateko į žiniasklaidos pranešimų antraštes, bet sulaukė priekaištų iš Tėvų televizijos tarybos. Kitoje reklamoje Willemas Dafoe įkūnijo Šėtoną.

„Volkswagen“

„Volkswagen“ reklama, kurioje vienas baltaodis amerikietis kalba su jamaikietišku akcentu, sulaukė kelių nusiskundimų, tačiau savo paramą šiam vaizdo įrašui išreiškė Jamaikos pareigūnai, pareiškę, kad jis išaukština regio muziką ir svetingą jų šalies kultūrą.

„Coca – Cola“

Amerikos – arabų kovos su diskriminacija komitetas pasiskundė, kad „Coca – Cola“ reklama yra rasistinė. Joje rodoma, kaip vienas arabas per dykumą vedasi kupranugarį. Tuo metu pro jį pradeda lėkti kaubojai, Las Vegaso šou merginos ir būrys plėšikų kaip iš filmo „Mad Max“ („Pašėlęs Maksas“), kuo greičiau mėginantys pasiekti milžinišką kolos butelį. „Coke“ atsiprašė, bet atšaukti reklamą nesutiko.

„SodaStream“

„SodaStream“ atskleidė, kad televizija CBS atmetė jų reklamą, skirtą „Super Bowl“ finalui: joje rodoma, kaip sprogsta į vieną parduotuvę atvežti „Super Bowl“ rėmėjų „Coke“ ir „Pepsi“ buteliai, kai kažkas atsigeria „SodaStream“ produkto. Gamintoja šią reklamą paskelbė savo tinkalalapyje ir nurodė, kad ji bus rodoma per kitas televizijas.

„Doritos“

„Doritos“ sugrįžo į „Super Bowl“ finalą su reklamos konkursu „Crash the Super Bowl“, kuriame varžėsi 3 tūkst. žiūrovų sukurtų reklamų. Vieną finalistą turėjo išrinkti žiūrovai, antrą – pati „Doritos“. Be piniginio prizo, daugiausia balsų surinkęs reklamos kūrėjas kartu su režisieriumi Michaelu Bay kurs sekantį „Transformers“ („Transformerių“) filmą.

„Audi“

„Audi“ sukūrė emocingą reklamą, kuri vaizduoja vaikiną, besiruošiantį į mokyklos šokių vakarą. Jis atrodo nusivylęs, kad ten eina vienas. Jam išeinant, tėvas sviedžia jam raktelius nuo 2013 m. „Audi S6“. Į šokių vakarą jis atvyksta spinduliuodamas pasitikėjimu savimi.

„Taco Bell“

„Taco Bell“ reklamoje būrelis senolių naktį paslapčiomis pasprunka iš senelių namų ir išvažiuoja į miestą pasilinksminti. Jie šėlsta šokių aikštelėje, taškosi putomis, pasidaro nešvankias tatuiruotes. Linksmybės baigiasi „Taco Bell“ automobilių stovėjimo aikštelėje.

„Go Daddy“

Nuobodų moksliuką primenančiam aktoriui Jesse Heimanui „Go Daddy“ reklamoje nusišypsojo laimė nusifilmuoti su modeliu Bar Rafaeli. Internetinių paslaugų tinklalapio „Go Daddy“ reklamoje, kuri buvo parodyta per „Super Bowl“ finalą, pora aistringai bučiuojasi.

„Gildan Activewear“

Pirmą kartą tarp „Super Bowl“ finalo reklamos užsakovų atsidūrę „Gildan Activewear“ suintrigavo žiūrovus, reklamoje parodydami vyrą, kuris prabunda miegamajame šalia merginos ir apstulbsta, ant savo riešų pamatęs kailinius antrankius.

„Samsung“
Reklamoje, kurią režisavo Jonas Favreau, į komandą susiburia svajonių komandos nariai Paulas Ruddas, Sethas Rogenas ir Bobas Odenkirkas.

„Kraft“ gėrimas „MiO Fit“
Serialo „30 Rock“ žvaigždė Tracy Morganas „Kraft“ reklamoje, skirtoje sportiniam gėrimui „MiO Fit“, pasako kažką nederamo – vietoje jo žodžių pasigirsta pypsėjimas.

„Toyota“

„Toyota“ reklamoje „Big Bang Theory“ („Didžiojo sprogimo žvaigždė“) Kaley Cuoco, skambant linksmai dainai, išpildo visus norus.


Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)